En dag kvar......

...... tills hans begravning.
Jag vet inte hur jag ska orka det??

Är ibl helt förlamad av sorg att vi inte fick mer tid ihop.
En isande ångest av ensamhet o att inte ha en framtid tillsammans med honom.
Jag förstår inte varför jag inte fick ha honom kvar???
Varför vi inte var värda det??

Italienskan landade igår som planerat men hon kommer ikväll m syrran+ gubbe.
De andra 2 dyker oxå upp till kvällen så då är vi samlade.

Jag ska försöka göra ett röj här hemma, har slängt ut sopor samtidigt som jag gick på morgonkiss med lilla Hjärtat.
Men har en överfull tidningskasse att slänga oxå nere i återvinningen.
Piska hennes täcke o städa av golven.
Åka o handla lite tills barnen kommer, kylen är gapande tom på färskvaror.

Tonåringen hade varit hemma på lunchen igår o ätit men hon var snäll iaf som lämnade EN jordgubbe kvar åt mig.. 
Alltid nåt!!

Nu är det dax för frukost..

HA EN BRA DAG!!




Kommentarer

  1. Har läst ikapp lite här, och det är så dystert det du skriver,hoppas du tar dig igenom denna vecka o fram sen ha en fin dag kram

    SvaraRadera
  2. Skickar en stor kram till dig! Jag tänker på dig och hoppas du finner den styrka du behöver inför morgondagen. Skönt att ha de nära hemma.Njut av dem : ) Kramkram

    SvaraRadera
  3. Jag är glad att du får ha nära och kära runt dig nu i den här svåra tiden. Sänder massor av värme och styrka i bamsekramar sötnos!

    SvaraRadera
  4. Idag är det en dyster dag för dig, med begravning och så men så bra att du har dina nära och kära som stöd.
    Tänker på dig!
    Kram

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg