Jodå,



.. bilen blev tvättad igår om än bara m vatten o borste men fågelskiten blev bortspolad iaf.
Å så fick den en ny Ed Hardy "tatuering".. *L*




Låg på soffan igår kväll, även om huvudvärken i sig försvann så är jag väldigt trött ef en sån pärs.

Lilla Hjärtat kom o satte sig bredvid mig igår eftermiddag när jag låg på sängen, sen la hon sig ner..
Dom förstår när man inte mår bra, är lessen el sjuk på annat sätt.
Lilla Hjärtat mitt..... *L*

Nu har det varit frukost, ska ut med henne en lite längre promenad innan jag lämnar ner henne till mina föräldrar. Jag ska ju jobba 11-18 idag. kan nog bli mycket folk idag när det är "söndag".

Sonen har kompis som sovit över o ikväll ska dom vara hos honom så jag blir nog ensam hemma ikväll.

HA EN SKÖN HELGDAG!!

Kommentarer

  1. Jag kör också med huvudvärk. Skit. Kram på dig!!!!

    SvaraRadera
  2. Men visst e de så att hundar känner hur man mår,
    önskar dig en fin dag med.
    ha de Fia

    SvaraRadera
  3. Du har en utmaning hos mig om du vill och orkar,,,

    SvaraRadera
  4. Fin biltatuering, den har jag på en väska... Visst är det fantastiskt med djur, de vet och känner hur man mår och anpassar sig efter det. Jag är så glad att du har lilla Hjärtat som kan stötta dig!

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg