Ledig dag.....

.. å det är ett j-a skitväder!!!
Regn o halv storm....


Hade en LUGN dag på jobbet, puttrade på i lagom takt till skillnad mot dagen innan.. *puh*..
Kom dock inte iväg förräns halv 7 (som vanligt..)  innan all disk o städ är avklarat.
Kollade lite på tv igår, har knappt tittat på hela helgen.
Har varit för trött helt enkelt...

Somnade dock (som vanligt..) på soffan.
Dock med en 17.5 kg tung litet Hjärta på magen.. *L*
Mysigt värre.. :)

Vaknade (som vanligt..) vid 3 tiden, då hoppade hon ner o la sig på sitt täcke i köket.
La mig i sängen (som vanligt..) o sov ett par timmar till framåt 5 tiden, (som vanligt..) då klev jag upp, gick igenom alla räkningar o betalade dom.
Rensade bort alla gamla fakturor fr förra året, har jag inte fått påminnelse hittills så är det nog ok...

Pärmen blev betydligt lättare kan jag säga å lättare att hantera!!!

Idag är det mycket på dagordningen:
Frukost, idag blir det varm choklad, macka o ägg.
SPA i badrummet, vaxa ben, bikinilinje, plocka ögonbryn o sätta lite färg på dom.
Ta hand om all tvätt som hängt sen i fredags kväll.
Den är nog torr vid det här laget...

Gå o beställa mina blommor tills fredag.
Gå o betala barnens klippningar, dom klippte sig igår. 
Tonåringen kom nyss o visade upp sig.

Till Kalmar o träffa min kontakt o shoppa lite.
Blus på Kapp-Ahl, mascara o guldolja på Kicks.
Ev lite mat på CG o säkert nåt annat.
Jordgubbar ska jag ha iaf om han står där idag oxå, så underbart goda dom var, de som jag köpte i fredags!!!

Så det är väl bara att starta dagen....

Tänkte ha den m mörkblå jeans på fredag..

HA EN BRA DAG!!

Kommentarer

  1. Blusen är jättejättefin. Finns den på Kapp Ahl??

    Duktig du är som kämpar på med jobb och allt annat. Iofs vad finns det för val?

    Styrkekramar Pia

    SvaraRadera
  2. Så stark och duktig du är! Tänker ofta på dig och hoppas att du tar hand om dig!

    SvaraRadera
  3. Lena - du strävar på du.. Men en dag som denna är skön att ha alltemmellanåt.. Det brukar kännas skönt när man klarat av en massa ärenden.

    Många kramar till dig!

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg