En lång dag...

....... har det varit idag.
Natten var dålig på så vis att sömnen är orolig, man får inte den välbehövliga djupsömnen.

Jag frågade om jag fick sluta kl 5 ikväll o det fick jag.
Inte så mycket kunder idag så det har varit lugnt.
Imorrn o sön är det "Öland spirar o gror", en motsvarighet till Skördefesten på hösten.
Då hoppas vi det kommer loss lite folk....

Skulle behöva göra en del saker här hemma men inget händer..
Jag orkar inte ta tag i saker o ting trots att jag skulle behöva.
Nu har jag plockat ihop tvätten sen häromdagen iaf.
Ska äta lite flingor o mjölk o sen blir det väl tv:n, Rallybrudar på 7an tror jag det var..

Sist tittade vi på den tillsammans, han körde rally i 20 årsåldern, en av de bättre i Sverige då.

Just nu känns allt så meningslöst, att jag inte fick ha honom kvar längre.
Nu när han äntligen tog sig tid att slappna av en aning o njuta av både oss o annat.
När han äntligen fått den ron o harmonin i kroppen...

Då slog döden till....

Kärleken övervann allt men den övervann inte Döden......

Lyckan är inte för mig..


Kommentarer

  1. Hoppas du får sova bättre inatt!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Stundtals är livet orättvist och tungt ... Inget blir ju någonsin som tidigare och svåra stunder dyker alldeles säkert upp med jämna mellanrum, men jag tror ändå att det kommer ljusna och kännas lättare så småningom ... Allt har sin tid och just nu är det sorgligt och vemodigt, hårt och eländigt och så måste det få vara ... förluster är inga lätta saker att gå igenom ...
    Minns allt det fina, spara det inom dig ... och ta hand om dig!/Mormor

    SvaraRadera
  3. Du har haft det så tufft. HAR det så tufft. Jag tycker livet har varit så obarmhärtigt mot dig. Men vet du... jag har en så stark känsla av att din lyckligaste tid i livet kommer. Det är bara inte nu. Men vänta bara, håll ut, håll dig kvar. Det kommer. Kram.

    SvaraRadera
  4. Jag skickar all styrka och värme jag kan, tänker ofta på dig!

    SvaraRadera
  5. Pipan känner dig bättre än jag - jag har bara läst dig ett halvår drygt. Men någonting säger mig att hon har rätt L. Håll dig kvar!!

    Skickar mängder med styrkekramar.

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg