Solen lyser...

.. idag fr en knallblå himmel.
Hoppas det håller i sig för då blir det sol på balkongen :)
Något kyligt kände jag när jag var ute med lilla Hjärtat på morgonkiss i parken.

Igår blev det inte mycket gjort förutom ett långbad + omhändertagande av fötter. 
Har fått en liten spricka på vä häl.. aj, aj, aj.....
Får ju inte ha mina fantastiska MBT skor på jobbet utan måste ha halksäkra tofflor :(

Gick en hel timme på stan, så skönt att bara gå runt o kika lite på vårnyheter. 
Tyvärr finns inte pengar att införskaffa nå nytt just nu men lite senare kanske..

Gjorde en sats müsli igår iaf, alltid nåt!!
När jag var helt ensam till middagen så hoppade jag över kycklingen o värmde en prt cowboygryta fr frysen ist.
Idag blir det lufsa till middag, sen blir det nog inte förräns i aug.
Dels för potatisen o dels för att det är kraftig mat som man inte orkar äta under sommaren när det är varmt.

Nu ska jag flytta om lite kläder iaf, måste ju ha nåt att ha på mig imorrn :D
Ska bli såååå underbart roligt att få gå på Kindbergs!!!!

I öv händer nog inte så spännande saker idag....
En längre tur med lilla Hjärtat får det bli iaf.

HA EN SKÖN LÖRDAG!!

Kommentarer

  1. Låter härligt med sol.
    Ha en fin Lördag!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Här skiner solen med det är kallt i skuggan, ska snart i alla fall över till Dotra och ta en fika i trädgården.
    Så där är det med viss mat, den passar bara på vintern och vice versa.
    Hoppas du hittar nåt att sätta på dig i morrn, ha det så kul.
    Kram

    SvaraRadera
  3. Skicka hit lite sol är du snäll, här blåser det så mycket att jag i princip stod still istället för att cykla :-S

    SvaraRadera
  4. Ohh, hälsprickor fick jag oxå, när jag jobbade i storkök och gick i träskor hela dagarna. Tjärsalva är ett hett tips, om det går att få tag på!

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg