Ännu en dag..

... har börjat... märkligt nog...
Har kört tonåringen till sin praoplats, dom hade målat staket o klippt kor igår.
Jaha,... 
fast jag trodde målarfärgen skulle sitta på staketet o inte byxorna.... :)

Snubblade in på en film igår "Georgia Rule" på 3 an.
Det var inte så länge kvar på den när jag tänkte att jag skulle se den klart o sen gå ut med lilla Hjärtat på kvällskiss...

Tänkte ja....
Vaknade kvart i TRE i natt..
Vem som stängt av tv:n har jag ingen aning om..
Så det blev tidig kiss i parken imorse för henne, stackarn...

Hade en jättedisk sen gårdagen., var så trött sen jobbet så det fick stå. Vi åt frukost, jag körde iväg henne o nu har jag grovröjt o bäddat rent i barnens sängar. Tvätta på fre kväll, jag behöver inte jobba den dagen som jag ev skulle gjort.

Nu får jag göra mig klar för jobb, måste till apoteket o hämta ut medicin jag fick igår. Det är nån irritation/inflammation i bäckenleden samt i ett muskelfäste i stora blaha-blaha-muskeln där sätesmusklerna fäster.

Antiinflammatoriskt i en vecka-10 da'r så får vi se.


HA EN BRA DAG!!

Kommentarer

  1. Skönt att du fick sova säger jag. Även om det nu blev lite tokigt för vovven.
    Jag började titta på den filmen men spelade in den. Blir perfekt till nästa vecka då mannen jobbar kväll.
    Kram

    SvaraRadera
  2. Hoppas medicinen hjälper, du ska inte behöva gå och ha ont!

    SvaraRadera
  3. Hon skulle nog ha väckt dig om hon hade behövt kissa.
    Härligt att bara slockna så där.
    Läste ditt förra inlägg, jobbigt att ha ont sådär, hoppas medicinen hjälper dig nu.
    Kram

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg