Tidig morgon...

.... är det å jag sitter här...
Slocknade i vanlig ordning framför tv:n å vakna halv 4 :(
Tur lilla Hjärtat inte dricker så mycket om kvällarna.
Jodå, hon väcker mig om hon behöver ut, det har hon gjort förut.

Var sjukt trött igår kväll, vi var bara 2 st som jobbade så det var nonstop fr 11- 18.15. 
Satt ner 3 ggr under dagen, de ggr jag besökte toa..
Tog en matbit i farten bara..
Jagade disk nonstop, inte kul att stå å diska 1 tim ef man har stängt.

Skulle laga risgröt o macka när jag kom hem..
Jaha, de grötrullarna har försvunnit på nå mysko vis.
El så köpte jag aldrig några utan bara tänkte??
Hjärnan är ju inte i bästa skick om jag så säger.. :(
Jag har inte en f-cking aning....

Så det fick bli varma mackor ist, inte det sämsta det heller!!
Idag vet jag inte vad jag ska skicka med henne för lunch, får kanske bli det.
Middag blir hos mamma för barnen, hon fyller år idag.
Jag åker direkt dit ef jobbet så får vi fira både henne o Mors Dag samtidigt, jag jobbar på sön.

Nu fick jag frågan om jag ville jobba extra på fre iaf så det ska jag göra.
Ska se om jag få ledigt på ons ist, känns lite stressande att bara vara ledig tis, jobba ons, ledig tors o sen är begravningen på fre. Det känns lite pressat...

Att gå fr kyrkan till graven kommer bli det värsta jag gjort, då är det obönhörligen över.....
Då är jag helt ensam.....

Kram...

Kommentarer

  1. Blondie - jag önskar dig lite ro. Lite vila. Jag förstår att din hjärna fungerar lite som den vill just nu.. Och du, du är inte helt ensam. Du kommer aldrig att vara det.

    Kramar

    SvaraRadera
  2. Jag tänker på dig och skickar styrka och vilsamma känslor.

    SvaraRadera
  3. Ja det kommer bli hemskt begravningsdagen, men det är bra att den dagen kommer snart. Den behövs i sorgeprocessen!
    Kram

    SvaraRadera
  4. God kväll. Det är viktigt med en bra präst ska jag säga :-) ja värmen är härlig.
    Kram

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg