En galen dag...

........ var det igår!!
Smått kaosartad men det gick. 
Med tanke på alla beställningar så blev det bara 2-3 fel av det mindre sorten så det flöt bra iaf.
Vi hade förberett ca 100 snittar med kavring m gubbröra o vi hade ungf 15 kvar så det är en indikation på hur många som enbart beställde Mors Dagsmenyn.
Plus alla andra som åt fr den ordinarie menyn....

Det var en jobbig dag igår, både fysisk o psykisk.
Tack underbara Mamma Bull för timmen i telen när jag kom hem... <3
Slocknade på soffan o vakna 3 imorse...
Har sovit dåligt sen dess, vet att jag drömt men inte riktigt vad..

Lilla Hjärtat väckte mig med försiktig gny vid halv 6, då ville hon ut.
Somnade ju ifrån henne igår kväll :(

Det är lika rörande varje gg jag hämtar henne hos mina föräldrar att se hur glad hon blir av att se mig..
Lilla älsklingen...

Idag är det jobb en sen jobbar jag bara ons o lör denna veckan.
Ska bli rätt skönt, ska till Kalmar imorrn bl a.
Se om jag hittar snygga byxor till fre att ha på mig för rimlig peng.

Måste re' i alla kuvert o papper o betala räkningar oxå, har inte öppnat ett enda kuvert på 2v, bara lagt dom på hög.
Jag vet ju vad det är...

HA EN BRA DAG!!




Kommentarer

  1. Fint inlägg om morsdag här nedan!! *ler*

    Hoppas att du kände att dagen var ok igår - trots ditt hårda arbete.

    Många kramar

    SvaraRadera
  2. Skickar mina varma tankar och styrkekramar!

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg