48 timmar...

.... kvar innan helgen är slut...
Vad ska jag slå ihjäl dom timmarna med??
Titta på tv o dumglo på väggarna??

Ska ge  mig ut en runda i slottsskogen om en stund o sen ska jag ta ett pass pulsgång på gymmet, det är det enda.
Mån ska jag till Kalmar o onsdag likaså..
Nästa lördag spelar Streaplers i S.Vi, är tänkt att försöka ta sig dit.
Men det är många, många, många timmar dit...

Grått, grått, grått o dimmigt är det ute...
En typisk oktoberdag..
10 dagar kvar så är det november...
Sen advent, jul o nyår...
Å nytt år....

Tänk, varje år har jag trott att det inte kan bli värre än det år som gått men blir lika jävla blåst varje år så varför ska nästa år bli bättre denna gg??
Barnen är med sin pappa nyår så jag blir ensam.
Dom firade nyår med mig förra året o vi kör vartannat år.

Den 17 e jan-13 har jag fått tid för en ryggtattoo hos tatueraren i Kalmar, han har 3 mån väntetid.
Han är otroooligt poppis för att han är så duktig o då blir det långa väntetider tyvärr.
Jag hoppas bara han får en avbokn innan, jag kan ju ta vilken tid som helst.

Det är LS loggan jag ska ha, den med vingar o initialer.
Noterna fr refrängen av Österlenvisan ska följa vingarnas form ovanför.
Jag fick dom fr Club LS igår via mejl.
Det är en av de finaste låtar som JC skrivit i både text o melodi.
Det är bara att blunda o följa med i texten......
Vad hade jag gjort utan deras musik o värme ???



HA EN BRA LÖRDAG !!

Kommentarer

  1. Musik gör gott i själen, likaså böcker och film men det kan ju inte ersätta mänsklig närvaro ... så är det ju.
    Finns det i din närhet någon sammanslutning/intresseklubb du kan bli medlem i och på så vis hitta nya bekantskaper som kan utvecklas till vänskap?
    Önskar dig en bra helg i alla fall!/Mormor

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg