Sommartider hej...

... hej då !!!

Inte så dumt med en extra timmes sömn kommande natt..
För vid 19 tiden drar vi till Pumpen i S.Vi för att kl 21 spinna loss till Streaplers!!
Så klockan blir mycket innan jag är hemma inatt ef 18 mil..
Inte så dumt att få en extra timme då :)

Dagen hittills har inte bjudit på så mycket.
Frukost o pratat med "Sammelsurium" på telen :D
Så trevligt så !!

Måste en sväng till affären, kylen ekar tom på all frukostmat man kan tänka sig.
Gott att ha frukost hemma när jag vaknar imorrn bitti :)

Middag får bli nåt fr frysen, har tappat all inspiration att laga mat tyvärr.
Både att skapa o äta den..
När man inte har nån att dela den med så blir inte glädjen densamma...

Så det blir att fundera ut vad jag ska ha på mig ikväll o ta en dusch framåt sen eftermiddag.
Det är väl vad denna dagen kommer bestå av...

Morgonen var kritvit av frost, 1a gg denna säsongen jag sett nerisad bil på parkeringen :((
Men jag kör inte inatt o det är jag tacksam för o jag litar på den som gör det så det ska nog gå bra.


HA EN BRA LÖRDAG !!


Kommentarer

Skicka en kommentar

Populära inlägg