Skit-tisdag.....

.... är det  idag som så många andra tisdagar.
Varför finns ens tisdagar??
Nån som vet??

Har sovit halvkasst inatt, dels mycket tankar o dels ömhet fr skuldrorna.
Bäddade ju rent igår men la ett extra lakan tvärsöver sängen längs kuddarna för att skydda det underliggande mot färgrika hudceller under natten.
Hittade ingen Helosansalva så det fick bli fotkräm men ska strax gå o handla en sådan.
Bara det är återfuktande kräm så är det ok men Helosanen är ju bakteriedödande dessutom.

Gav mig ut på en pw för att sen ge mig till gymmet men jag fick ge mig.
Totalt dränerad på energi när jag kom hem så jag var helt slut, nästan lätt illamående..
Åt alldeles för lite mat igår, det blev så när jag var på resande fot i stort sett hela dagen.
Halvkass sömn inatt gjorde sitt till o hormonomställning på G till det :((
Jävla skit-tisdag.... :((

Har kollat runt lite på nätet ef en blomma att kombinera min kolibri med o det är nog en Hibiskus jag är ute efter..
Att låta den komma nerifrån o veckla ut sig o sträva uppåt o låta näbbet hamna i mitten o suga nektar..
Typ....
Den övre blomman isf...


Finns så mycket fint att tatuera in.
Men man ska tänka sig för....
Jag var 22 år när jag satte de 2 första o icke en sekund jag ångrat det.
Däremot skulle jag ALDRIG som kvinna tatuera underarmar, hals/nacke el bröst för det är inte alla lägen helt ok i folks ögon att ha det.
Tyvärr.......
Jag vill kunna dölja om jag måste pga omständigheter.
Men det är upp till var o en...

Fick veta att min ros jag har på hö skuldra kallas för "Jerikos ros", alltid lär man sig nåt nytt.
En ökenblomma som ska likna en kvinnas kön som vecklar ut sig.
Tänk så lite man vet vad man har på kroppen , haha !! :)



Har röjt bland räkningarna oxå o betalt en del, resten tar jag i nästa vecka :((
Så detta är en riktig skit-tisdag....

Hoppas ni andra har en bättre tisdag !!

Kommentarer

  1. En kvinnas kön som vecklar ut sig... Nu du...

    Det är en skit Tisdag här med.

    Jag har ingen lust med någonting. Hua
    Kramar i massor / Jane

    SvaraRadera
  2. Japp, skittisdag!! Här med.
    Kram

    SvaraRadera
  3. Ha ha jag skulle vilja se mitt kön utveckla sig till det där hahahaha. Kaktus ja, men ros....hm hahahaha.
    Stor kram för tisdagen iaf .

    SvaraRadera
  4. Tisdagar finns nog bara för att man ska tycka att det blir skönt med onsdag sen. =)

    Det är nu INNAN sådana tider i månaden man ska äta. Plussa på sig liksom för att orka med skiten. =)

    SvaraRadera
  5. En del dagar är bara för eländiga ... Jag brukar sällan gilla varken måndagar eller tisdagar ... vet inte riktigt varför ... det är bara så.
    Vi får hoppas att morgondagen blir bättre!/Mormor

    SvaraRadera
  6. Jag tror det blir snyggt med blomman vid kolibrin, det är kul med tatueringar!

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg