Mörkt, blött o regnigt...

...... denna torsdag..
Tänkte ha tvätt o städdag, känns inte direkt inspirerande kan jag säga i detta vädret.
Är innerligt tacksam jag rullade ihop balkongmattan igår när den var torr...

Dagarna går konstigt nog...
En vecka kvar så är det november.
Förr den tråkigaste månaden på hela året men nu tycker jag det är mysigt med väntan på advent o alla elektriska o levande ljus.
Kan ju hoppas man får nån att mysa med i de väntande tiderna...
Men det får tiden utvisa...

Denna veckan har det gått dåligt med träningen, riktig dåligt men det har ju haft sina randiga o rutiga orsaker
(skyller jag på iaf...)
Men får försöka ta nya tag igen...

Nu är det dags för frukost o sen ska jag börja städa så det blir gjort.
Idag får det bli varm choklad, valnötsbröd o kokta ägg.


HA EN BRA DAG !!

Kommentarer

  1. Dagarna går ja.... vi har olika orsaker du o jag men här går dagarna med. Ibland känns det som jag verkligen inte utnyttjar dagarna utan plötsligt är de förbi,vad jag gjorde? Ingen aning. Uppmuntandre va? :P
    Ha en härlig frulle och dag!

    SvaraRadera
  2. Städning , blää.Borde dammsuga....

    Ha en bra dag!

    Kramen

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg