Jul, jul, strålande jul....



Något är skruvat i tiden....
Åkte ju till Kalmar igår emiddag, gick in på "Baronen" (litet shoppingcenter i hamnen..)
Gick förbi "Body Shop"...

Ööööh.... vänta.... vad var det där??
FÖR HELVETEEEEEEEEEE.....

De hade börjat sälja deras julkalendrar med skönhetsprodukter i !!!
Det har inte ens varit Halloween o Allhelgonahelg än !!

Gick in på "Åhléns"...
Mängder, mängder av julsaker mötte mig... :((
2 mån o 4 dagar kvar till jul bara !!

Å man e ju så SATANS DUM att man handlar oxå... :((
En liten glittrig silversko till julgranen !!
Arma människor som jobbar med det, förstår dom som flyr nånstans d 23e för att slippa det...

Igår fick jag på mig en figursydd blus, sist fattades det 3-4 cm för att jag skulle kunna knäppa den.. :)
Får se om det blir en runda ut idag, inte före frukost iaf.
Måste väl städa av lite oxå...
Otroligt (o)spännande o intressant söndag som ligger framför mig.... :((
Hoppas ni andra har en mer givande dag....

HA EN SKÖN SÖNDAG !!


Kommentarer

  1. Har sett att julpyntet börjar få plats i diverse affärer ... men det känns ganska långt bort med julen, ändå!
    Själv har jag (vi) inte särskilt mycket pynt här hemma, känns som det blir färre och färre saker år från år. Gran har vi inte haft på många år ... Dottern däremot, brukar ha en jättestor/hög ädelgran (3,5 meters takhöjd hos henne och lilla T), klädd med 200 småljus och dekorationer i vitt och glas. Jättefin, så jag njuter av den. Lilla T har i sitt rum en vit plastgran med lila och rosa ljusslingor och dekorationer i samma färger - fin den också, åtminstone tycker T det :)
    Vad duktig du är med motionen, önskar jag vore det också, blir mest en tanke hos mig bara ...
    Ha en skön dag!/Mormor

    SvaraRadera
  2. Fört och främst skickar jag dig en mängd kramar Lena! Önskar jag kunde lätta din börda..
    Sedan: grattis till att träningen går bra! *ler*

    Hoppas söndagen kommer med lite solochhög luft. Och appropå julgrejer- skitlöjligt!! Baaah!

    Kramar

    SvaraRadera
  3. Japp, det var där jag dansa.... : ) Väldigt få låtar jag stod som du förstår av den siffran : )
    Var på stan förra veckan och tycker faktiskt att julen kommer liiiite för tidigt för min del : )
    Kram och ha det skönt!

    SvaraRadera
  4. Duktig du är som håller i med träningen, så kul att du märker effekten! Har faktiskt lyckas slippa se julpyntning än, får väl blunda mig igenom de närmsta veckorna. Jag gillar ju halloweeenprylar så jag hoppas finna dem först...

    SvaraRadera
  5. Jag tänker likadant varje år, men så tidigt de pyntar.
    Är ledig i dag o det blir städ, ska ha gäster hela helgen,
    ha de Fia

    SvaraRadera
  6. Julen känns ju onekligen som långt borta...

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg