Hallåwiiiiiiiin.........



........ är det idag denna 31a okt !!!

Får se om jag får besök av vandrande lik, vampyrer el dyl ikväll... :)
Ska köra in sonen till tåget i emiddag, han ska till moster i några dagar.
Hon tog sig f ö inte hem fr Italien igår, flyget blev inställt !!
Hon fick flyga till Milano, sova där o sen ta flyg hem idag på morgonen ist.

Idag har jag gått ner FEM kilo på drygt 2 månader !!!
YEEEEEEEES !!!
Så jäkla gött det känns !!

Är väl rätt "lagom" nu...
Idag räknas formen på kroppen mer än kilona på vågen.
Midjan är tillbaka men boobsen finns fortf kvar :)
Fortf 6 kilo till min lägsta vikt jag haft men då var det som en tvättbräda på bröstet, kunde räkna revbenen när jag tittade i spegeln o det är inte snyggt.
Men nåt kilo till så är det väl helt ok sen..
Kan ha mina jeans o figursydda kläder igen å det är helt underbart !!

Halsen gör ont men det är bara halsen, inget annat så träningen får vara så jag kan gå på fre på Kindbergs.
Har sett fram emot det hela hösten så jag ska vara DÖD för att inte ta mig dit :)

Såhär i Halloweentider så plockade jag fram kort fr en Halloweenfest inom linedance jag var på för 9 år sen!!
Så smal jag var o bara 36 år, *suck*....'

Havets skräck, Piratequeen of Öland :)

Dåv maken sminkade fram spindelnätet ö ögat...
Han hade 5a i teckning kan jag säga...

syns inte så väl.. :(

Strålande vackert väder ute men bilarna var överisade imorse fick jag se.
Men det är 1a nov imorrn....

Bara 2 dagar kvar till underbara Kindbergs :)
Få kan som Joakim sjunga med sån intensitet o känsla, han har en underbar röst !!


HAPPY HALLOWEEN !!

Kommentarer

  1. Kul när träningen ger resultat, duktig du e.
    ha de Fia

    SvaraRadera
  2. Attans vad du är duktig! Bra gjort! Hoppas du inte blir förkyld (som jag) utan att du kommer iväg på dans ... sköt om dig ordentligt, så går det säkert vägen!
    Ha en bra dag!/Mormor

    SvaraRadera
  3. Johodu när man klickar på bilden så syns spindelnätet tydligt. :)
    Snygg kostym iaf. 36 år ja, ja det var 6 år för en annan....ha ha ha. Bara att hänga med. Ha en härlig dag. Nu sticker jag t jobbet.

    SvaraRadera
  4. *ler* Vad härligt att din idoga träning ger resultat! Bra kämpat! Och fantastisk Halloweendräkt!

    Många kramar

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg