Idag.....


....... är det Kanelbullens dag o min fd svägerska fyller år!!
Bakade gjorde jag i förra veckan, får se om sonen kommer o vill ha bullar ef skolan :)

Idag drog jag på på min powerwalk, 40 min blankt. 
Ibl tar det 43 å ibl 45 min, beror på hur mycket kraft man lägger i stegen.
1/3 av rundan gjordes i ösregn :((

Regnade när jag klev upp men när jag kom ut var det uppehåll men sen kom REGNET...
Strida strömmar fr himlen.. :((
Hem o dra av de blöta byxorna o sen till gymmet för ett pass pulsgång.
Så nu e dusch o frukost avklarat så det känns gott.
Ikväll blir det sambaaaa..... o ett pass pulsgång till på gymmet.
Nu kan det minsann vara uppehåll.... tssss..... :(

Nu kan jag med gott samvete sitta i soffan o brodera under dagen :)

Imorrn är det marknadsdags, alltid mysigt att gå o strosa på OM det inte hällregnar..

HA EN SKÖN DAG!!

Kommentarer

Populära inlägg