JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA........



JAAAAAAAAA !!
JAAAAAAAAAA !!
JAAAAAAAAAAAAA !!

Nädå, jag har inte blivit galen men vågen står under 70 kilo idag !!! :))
YEEEEEEEEES!!

Så jäkla gött !!! :))
Ska se om jag får på mig min tv-klänning nu men det är tveksamt....
Å mina flashiga dansjeans.. :))

Nu kryper jag snart på väggarna av 3 dagars total stillsamhet...
Men idag ska jag börja röra på mig lite.
Jag ska ner till frissan o till mamma, ska hjälpa henne med kroppkakorna när jag är klar.

Börja med att bara gå lite försiktigt, vaden är "bra" men hälen fortf öm.
Känns det bra kan jag kanske ta en liten pw imorrn bitti, får åka en sväng till Kalmar imorrn emiddag med sonen oxå. 
Dom ska på barndop på lör o han behöver en skjorta.

Ska bli så otroligt, ljuvligt skönt att få gå till frissan o få håret i ordning.
Men jag har ju inte behövt vara snygg på jobbet i år med sotarmössa el piratbandana på skallen hela sommaren.
De få ggr jag varit på dans har jag fixat till det men det är allt men det är inte jag...

Så nu ska jag fixa till mig, sätta i linserna så jag ser vad hon gör å slipper överraskning när glasen åker på igen.. :)
Nä, riktigt så illa är det inte men nästan... :))

HA EN SKÖN TORSDAG !!


Kommentarer

  1. Härligt att få resultat när man jobbat för det! Ha en bra dag med de där kroppkakorna!

    SvaraRadera
  2. Grattis till viktnedgången.

    Själv väger jag 73 kg till mina 167 cm. Ha ha. =D Men jag törs inte anstränga mig än.

    Kan du simma kanske? Tänkte på att det sparade din häl.

    SvaraRadera
  3. Härligt! Grattis!
    Ska ta mig upp på löpbandet när jag kommer hem idag. Hur trött jag än må vara.
    Kram

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg