Onsdags shopping...

.. blev det lite idag.
Åkte till Kalmar i ett ärende, hämtade bl a sonens tågbiljett till nästa vecka.
En ny svart färgpatron till skrivaren blev det oxå.
Sprang in på Gina T o hittade denna:


Stickad tröja med frans på ärmarna, snyggt med mörka jeans till..
Tröttnar man på fransarna är det bara att klippa av dom.

Häromdagen klickade jag hem dessa fr Ellos, fick 50% på dyraste varan så de kostade bara 250 kr :)


Snygga (hoppas jag..) röda, skimrande dansjeans till vintern, som bekant så ääääääääälskar jag rött !!

Fick hit tonåringen så hon har hjälpt mig att rulla ihop balkongmattan för vintern.
Nu ska den bara ner i förrådet oxå.
Tänkte städa ordentligt imorrn o sen har jag tvätttid 12-17.
Fre får jag cykla ner o städa av golven hos min föräldrar.

Lör hoppas jag att det blir dans till Streaplers i S.Vi.
Än ställer inte väglaget till det mer än frosthalka ev i det området men snö ska vi väl iaf slippa.
14 mil enkel resa fr Kalmar, 18 fr mig...

Ikväll blir det "Bönderna.." o Daaaaarlingarna Trinny&Susannah :)

HA EN SKÖN KVÄLL !!


Kommentarer

  1. När kommer du vara i S-vi om du åker dit?

    SvaraRadera
  2. Fräna byxor.... sitter väl som ett smäck nu. Tröjan var med fin. Jag var och köpte ljus idag..... de du visade på bloggen : ) så nu lyser ett svart och ett orange här hemma. Mys i mörkret.
    Skickar en extra styrkekram idag : )
    Hoppas det blir dans för dig.... : ) men gud va långt du åker. Jag tycker 7 mil är långt : )
    Kramkram

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg