Domen blev...

... inflammation i hälsenan.
Ordination, ant infl gel 3 ggr/dag o mindre intensiva pass.


Han ville inte ta ifrån mig träningen då han vet hur viktig den är för mig men jag ska på eget bevåg vila i 3-4 dagar iaf å se vad det gör..
Vill inte få det kroniskt.....
Är ju dans på sön till Sannex i Mörrum så det vill jag inte missa.
En hel massa dans i nov som jag ser fram emot, då sprutar endorfinerna som är lyckohormon o smärtstillande så då känner man det inte.. *L*

Renbäddade i min säng igår o la i mitt fluff-fluffiga vintertäcke.
Ack så skönt att gosa ner sig i igår kväll.. *L*
Idag har tröttheten gett med sig det mesta iaf men igår gjorde jag inte mycket. *L*
Så idag har jag diskat, dammsugit o plockat lite för ärligt talat så orkade jag bara inte igår.

Lite tvätt att ta hand om, svettiga träningskläder o danskläder är numera osvettiga i väntan på nästa tillfälle.
Middag får bli rådjursbiffar m grönpepparsås, blev ju färs över igår sen kålpuddingen som jag måste ta hand om.
Har ju bara 1 kg's paket att ta upp.

I öv blir det vila på soffan för foten, tror jag ska sätta på nån film kanske??

HA EN BRA DAG!!

Kommentarer

  1. Elände med foten. Du borde nog vila helt men jag vet hur det är... då kommer rastlösheten. Härligt med nybäddad säng. =)

    SvaraRadera
  2. Vet hur det är med hälseneinflammationer. Mina är dessutom kroniska. Har lyckas behandla bort det på ena foten med stötvågor men den andra är fortfarande inte bra efter två behandlingsomgångar x 4. Ta det lugnt!

    Kram Pia

    SvaraRadera
  3. Ja film låter bra, så glöm inte att vila den stackars foten lite.
    ha de Fia

    SvaraRadera
  4. Hoppas din fot blir bra så du kan fortsätta din träning nu när du kommit igång. Kram

    SvaraRadera
  5. Du L - vill inte säga "vad var det jag sa", så jag låter bli. Ta hand om dig nu - så att du kan dansa till helgen. Och kul att du faktiskt hade en bra helg och att du fick dansat då också!

    Kram

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg