Tattoo makeover..

Måndag kväll.....
Idag har jag varit på flygande fot sen 12 tiden.
Först ett möte i Kalmar o sen drog jag till Oskarshamn till en tatuerare.

Då mina gamla tattoos har varit bleka vääääääldigt länge men jag aldrig fått tummen ur da a** o göra nåt åt det så kom det till skott idag.
Tack vare en ny bekantskap som varit där o jag kollade o han hade tid i idag o fick ett mycket överkomligt pris så var det bara att slå till..

Tja, kan säga att det var längesen jag gjorde det....
Förutom hö axel för 3½ år sen så var det ca 15 år sen de fylldes i sist :(
Å dom är liiiiiite större än den jag har på axeln..

Före:
Gammal blek tattoo...


Efter uppfräschning..


Hö skuldra innan:


Efter uppfräschning...


Rodnaden runt tatton är redan borta, det blir så under tiden.
Ska tvätta av den varligt med en ren tvättlapp med ljummet vatten ikväll o sen smörja med Helosan salva 2-3ggr/dag tills den är läkt.
Så har jag gjort varje gg o dom blir jättefina när de läkt.

Men sataaaaaaaaaan i gatan vad det gjorde ont med fjädrarna o rosen.
Långa linjer är en INTE kul att gadda...
Men det blir fint :)

Nu får jag se till att slänga i sängkläder i sängen så jag har nåt att sova i inatt.
Rev ur dom imorse men hade inte tid att bädda i rent så jag får göra det nu.
Middag får bli en ½ överbliven pizza sen i lördags men imorrn är det nya tag med pw-löp på morgonen o sen ett pass pulsgång.

HA EN SKÖN KVÄLL !!

Kommentarer

  1. Jaså du har fyllt ? Jag skulle gärna ha en själv minsann. =)

    SvaraRadera
  2. Fyllt I. Fyllt i menar jag. =)

    SvaraRadera
  3. Ååh!
    Jag har alltid velat tatuera mig. Coolt
    Jo jag har tatuerat ögonbrynen förstås.
    Snyggt var det i alla fall.
    Läste ditt förra inlägg och jag håller med dig . Det kan väl i alla fall få vara halloween helg innan julsakerna kommer fram.
    Kramar i massor / Jane

    SvaraRadera
  4. Ohh, så fina de blev! Jag har tre tatueringar och har fyra till jag vill göra, men jag oroar mig för att det ska göra ont...

    SvaraRadera
  5. De blev ju jättefina!
    Jag har alltid velat tatuera mej , men det blir inte av nångång...Fast jag fyller ju år i morgon...om jag skulle önska mej det till present av min man..

    Jag har en tävling på min sida, kom o kika!

    Ha en bra tisdag!

    Kram

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg