Fredag...

.... har det blivit i veckan..

Marknadsdag är det i Algutsrum, har precis ätit frukost o ska göra mig i ordning för att åka dit.
Har ett par saker att ordna med innan bara.
Får hämta ut lite cash innan bara, inte för jag ska storshoppa men lite blir det väl.

Bakplåtspapper, nån påläggskorv mm, det gamla vanliga..
Ingen träning idag, foten måste vila.
Får nog gå o undersöka det tror jag...

Dans i Växjö ikväll till underbara Sannex men det blir inget.
Känner ingen som ska dit o 15 mil är för långt att åka själv.
Black Jack spelar i Kalmar imorrn, får se om jag går dit.
Har inte dansat sen i Lund till LS för en månad sen.. :((

Men nästa sön blir det iaf Sannex i Mörrum, jag ska vara i stort sett död för att INTE åka dit...
Ett besök hos frissan i nästa vecka ser jag fram emot ENORMT...
Vill knappt visa mig ute just nu.. :((

Imorrn är det öppet hus på gymmet med visning, provsmakning av kosttillskott, Mary Kay visar hudvård mm.
Så det får bli en tur dit..

5 mån idag....
5 mån av Varför, Varför, Varför...
Men fortf inga svar....
Den svartaste sorg har övergått till vemod över att hans liv inte fick bli längre, att lilla A inte fick ha kvar morfar...
Att vårt gemensamma liv inte blev längre...

But lifes goes on.....

HA EN BRA DAG !!
En grym låt med 2 fantastiska kvinnor..




Kommentarer

  1. Må du ha en bra dag, så bra du kan. Kramar om!

    SvaraRadera
  2. Hej!
    Va mysigt med marknad, jag har inte varit på någon i år : ( Tänkte bara att om du inte vet så är Sannexspelningen inställd... tragiskt men sjukdom var det... lite tur i otur så när du inte hitta någon att åka med. Kanske blir det dans för mig imon men idag blir det soffan. : )Första kvällen hemma på hela veckan...
    Kram Shine

    SvaraRadera
  3. Hoppas din fot blir bättre! Jag var till frissan idag, det gör underverk för min energi att veta att jag är röd och inte grå...

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg