Åååh, en sån söndag !!!



Vaken, nyduschad, trött men glad.
Vilken helg det har varit !!!
Trevligt sällskap med middag o bowling o avsluta helgen med dans till underbara Sannex !!
Andreas stod på benen, arma människa, han har varit så sjuk o jag vet hur det är med njursten.
Men den  var borta nu så vi hoppas han får hålla sig frisk i fortsättningen.

Helt underbar musik !!
De hade dels nya låtar sen jag hörde de sist, de har släppt ny platta o sen hade de plockat upp en del andra.
Buggade till en rätt fräck version av "The man in black",  (Johnny Cash) gamla "Folsom Prison" å för en gammal rockabillybrud som jag är ju det rysvarning nästan!!

Tyvääääääär ett stort överskott av kärri.... ööööh.. damer gjorde att det var svårt att komma upp på golvet.
Fram till paus så dansade jag kanske 60% av alla låtar men ef paus så tog det sig.
Som danskompis H sa, det är bara att inte gå av golvet utan ta dom när det är på väg av för kommer man åt sidan så är det kört när det är så stort överskott av ena könet.

Så ef paus så dansade jag alla låtar utom de 2 sista, så är det när man är där "ensam".
Men å andra sidan så var jag rejält trött o ont i fothelvetet så det gjorde inte så mycket.
Lång väg hem så jag var hemma 20 i 1 inatt.

Nu är det dax för frulle o sen iväg till Kalmar.
Ikväll får det bli pass på gymmet igen, går inte att maska längre... :))
Men glädjande nog så visade vågen -1.1 kg sen förra veckan !!!
YEEEEEEEEEES !!!

HA EN BRA DAG !!


Kommentarer

  1. En härlig helg är inte dumt att ha i bakfickan när man ska ta itu med veckan. Det känns som att du är på väg mot rätt ställe nu. Det verkar som att du slagit in på rätt väg. =)

    SvaraRadera
  2. Låter som en riktigt bra helg, så skönt!

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg