Dagen gryr...

.. så sakta utanför fönstret.
Regnigt o blött på fönstren är det..
Imorrn är det sista oktober o sen är den november....

Halloween imorrn som är det riktiga dagen s a s.
Får se om man får besök av några vampyrer, vandrande lik el dyl.. :)
Har inte varit på Halloweenfest sen jag la av att dansa linedance, då hade dom alltid en fest.
Jag var utklädd till piratdrottning med spindelnät för ögat :)
Otrooooooligt vacker syn må jag säga :))

Gårdagen hände inte mycket, därav avsaknaden av inlägg.
En pw på morgonen o ett bad, gav mina fötter lite kärlek ef danshelgen o inför stundande danshelg.
Idag blir det en tur till Kalmar under sen eftermiddag.
Mamma ska till nån fotnisse, hennes ben har ju blivit kortare sen lårbenshalsbrottet i somras så det ska provas inlägg tror jag.
Pappa ser för dåligt för att köra så långt så jag får kasa in med henne.

Betalade mina räkningar på morgonen :((
Kul så länge pengarna fanns på kontot :(
Tur det blev några kronor kvar att åka på dans för iaf :)

En pw på morgonen tänkte jag om inte vädret är för dåligt o sen ett pass pulsgång på gymmet får det bli.
Så det är väl vad denna dagen består av...

HA EN BRA DAG !!

Kommentarer

  1. Här är det snöslask idag ;(

    Ha en fin tisdag!

    Kram

    SvaraRadera
  2. Fy sjutton vad du PW:ar. Du måste ju fara fit så det dundrar om det.
    Jag tycker att du är duktig. Hoppas att jag oxå kommer igång snart.
    Kramar i massor / Jane

    SvaraRadera
  3. Vila kika in och säga hej - har ju varit borta ett tag, så jag hade lite att läsa i fatt! *ler* Kul att läsa att din fot verkar vara bra och att lördagen blev bra, även om det inte blev bäst..

    Ta hand om dig L!!! Skickar många kramar i hösten!

    SvaraRadera
  4. Här i Årjäng fick jag se att det snöat när jag tittade ut, fy attan, avskyr denna årstiden.
    Duktig du e som håller på med din träning.
    ha de Fia

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg