Helg....

... å det är lördag förmiddag !!
Har varit ute en runda i Slottsskogen o uppför Garderobstrappan.
Den är hal nu kan jag säga av alla blöta löv...

Hem å käka en banan o ta en shake o till gymmet för ett pass Pulsgång.
Nu är det dags för frukost o en välbehövlig dusch..

Dagen i öv bjuder inte på så mycket, ska tillbaka till gymmet, det är öppet hus där idag.
Ner o hjälpa mamma med håret o sen blir det hemma.
Middag blir kotlett o rostade rotsaker.

Frågan är, ska jag på dans ikväll el inte???
Blir det bara lite folk så är det ok att dansa till Black Jack men blir det dåligt med folk suger det ordentligt.. :((

Sannex fick ställa in igår i Växjö, Stefan (keyboard) drabbades av njursten.. :((
Arma människa, jag vet hur det känns..
Fy helvetes säger jag bara...
Enda smärtan en man kan jämföra med att föda barn..
Hoppas han får hålla sig frisk nu, det har varit mycket för honom ett tag..

Så ska jag, ska jag inte, ska jag, ska jag inte, ska jag, ska jag inte....
Jaja, det löser sig så småningom...

HA EN TREVLIG LÖRDAG !!


Kommentarer

  1. Känn efter, tänk om det blir en toppenkväll som du missar.
    Kram

    SvaraRadera
  2. Det löser sig säkert! Man märker det allteftersom kvällen närmar sig - om man vill eller inte!

    Hoppas du får en härlig dag! Kram

    SvaraRadera
  3. Det var Andreas O som blev sjuk

    SvaraRadera
  4. Vad du än bestämt dig för så önskar jag dig en trevlig kväll!/Mormor

    SvaraRadera
  5. Hoppas du fått en bra dag!

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg