Jaha....



Tisdag......
Vanlig tråkig, tisdag...
En ganska onödig mellandag, bara sådär...
Vad hände med "Pimp my tuesday"?? :)

Här har dagen startat med en pw på 45 min o ett pass pulsgång på gymmet.
Ikväll är det pulsgång o multiträning.
Imorrn "vila", ska tillbringa hela eftermiddagen i Kalmar o en sväng till graven innan så den dagen går iväg av sig själv..

Nu kan jag lägga all fokus på träning, nu behöver jag inte spara energi till jobbet...
Blir ju en del dans framöver hoppas jag, att jag kan åka på allt...
Så där bränns väl en å annan kalori oxå får jag hoppas.

Finns bara ett minus, har ont i vä häl.. :((
Fick det redan ef 1a passet för drygt 3v sen, ibl kan jag knappt stödja på foten ef ett pass om jag vilat en stund efteråt. Kommer jag bara igång så går det lite bättre o smärtan minskar..
Det är INTE hälsporre utan nåt annat men jag kommer inte ihåg vad han sa det hette.

Hade problem med hö häl för några år sen på samma sätt.
Kommer inte ihåg om jag fick nåt el det gick över av sig själv..
Har skrivit till min husläkare, får se vad jag får för svar.
Kan ju ta det den vägen först innan jag upptar tid däruppe.

En sväng till affären får det bli, är sjukt sugen på köttgryta.
Nu hade dom grytbitar av nöt till bra pris så det får bli det idag.
Med morötter, svamp o lök blir det en mustig höstgryta.
Lite palsternackmos till det så är det klart.

Billig var vitkålen så på tors ska jag göra kålpudding, såååå makalöst gott !!
Man får passa på när rotsakerna är som godast !!

Läste Åsa's inlägg om de "100 sexigaste" männen"...
Jag vet inte om jag kan tycka att en 26 åring kan ta 1a platsen...
Han är inte mycket MAN i mina ögon...

F ö så kan jag meddela att 1996 hade svenska folket sex 78 ggr/ år....
Allt enl en undersökning dom hänvisade till i "Fråga doktorn" igår som jag av en händelse ramlade in på..
Nån som kollat?? :)
Som bockat av i kanten i almanackan under ett år?? :)

HA EN BRA DAG !!

Kommentarer

  1. Jamen, heja Sverige, då! Det låter väl som ett bra genomsnitt. :-)

    SvaraRadera
  2. Jag brukar hålla räkningen per vecka här och det är jävligt lätt kan jag säga... en gång i bästa fall. Jag blir galen.

    Ja rotsaker ja (!), jättegott nu med grytor och allt. Jag köpte ett vitkålshuvud i förrgår. Tänkte faktiskt stuva vitkål och steka falukorv. Pappa gjorde det ofta. Enkelt och gott. =) Kålpudding är också skitgott.

    SvaraRadera
  3. *ler* Jahaa. Trodde det var kvalitén som räknades, inte antalet. Precis som storleken har mycket lite att göra med saker och ting om man inte har tekniken som krävs.. Har sex högst ett halvt dussin gånger per år.. Men så är jag ju som jag är..

    Otroligt gott med rotfrukter. En rotfruktpyttipanna är underbart!!

    Ta hand om dig med hälen L. Träning ÄR bra, men man måste vila. Också.

    Kramar

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg