Bara +4.5C.....

.... ute nu på morgonen, brrrrr.....
Nu är det höst på allvar, om 2½v är det "Sommartider hej, hejdå....."

Igår hände inte mycket, soffläge för att vila foten.
Idag skulle jag varit till Kalmar men det blir på mån ist.

Sonen dök upp helt oanmäld igår emiddag o jag blev så överraskad o glad så, så jag får hitta på nån vettig middag iaf.
Igår åt vi stuvade makaroner o färsbiffar, sååå längesen sist o såååååååååå gott !! 
Imorrn bjuder mamma på kroppkakor o imorrn ska jag gå till FRISSAN!!!
Ääääääääääääntligen !!!!

Har knappt velat visa mig ute men sååå underbart skönt att få det fixat, jag njuter i fulla drag när jag är där.
Idag blir det viloläge för foten men imorrn bitti ska jag ut en liten pw tänkte jag, om det blir pulsgång beror på hur det känns.
Själva vaden känns betydligt bättre men hälen är fortf så öm...

Ett varmt bad nu på morgonen innan jag smörjer in den får det oxå bli, ge fötterna lite kärlek :)
Vaxa ben o fixa ögonbryn får det bli till helgen, sen är en Båddymejkåver gjord :))

HA EN BRA DAG!!


Kommentarer

  1. Läst lite och känner att dig vill jag smittas av... vad du tränar!!! Ta det lite lugnt bara med din fot. Tänk om jag hade tid att träna sådär... och råd ; )
    Såg att du hade en trevlig dans.... hade jag också i lördags : ) jag hoppas få tillbaka danssuget nu men det kommer väl.
    Kram och må väl!

    SvaraRadera
  2. Båddymejkåver, det låter härligt!

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg