Fredag.......

För många veckans bästa dag när det är ledig helg framför dom.
För mig är det ensamhet, veckodagarna är bättre på så vis.

Finns dans att åka på men jag är inte sååå jätteintresserad av just det bandet som spelar ikväll men får se..
Det är tungt nu, riktigt tungt....

När man tappat tron på sig har man inte mycket kvar att tro på......

Jag får tacka för all värme o medmänsklighet jag fått de sista dagarna av er här på bloggen, ni är guld värda.
Men när man inte har ett eget socialt nätverk IRL så är det svårt att komma igen på egen hand...

Nån man kan åka till bara för att prata bort en stund när det är jobbigt, bara för att komma bort...
Slippa sitta hemma o kvävas av väggarna...

Jag kommer inte längre än till "mellanläget".
Det är tröttsamt o frustrerande att bara stå å stampa på samma ställe o inte komma längre...
När man inte vet vart man ska börja för att skapa en ny framtid för sig själv...

Jag vet vad/vem jag vill ha men jag kan inte få det.... inte nu iaf... <3

Om en stund ska jag ta cykeln o cykla ut till Köpingsvik, ta en löptur på beachen o "tanka" sinnesro..
För långt för mig att springa än o för hälens skull så tar jag cykeln dit.
Ingen träning igår, foten fick vila utöver 3 promenader när det blev för jobbigt att sitta hemma..

Ev kör jag ett pass Pulsgång på gymmet vid middagstid, sen händer inte mer idag.


HA EN SKÖN FREDAG !!


Kommentarer

  1. Ja o inte gör hösten en glad precis heller, ojoj det var inte så uppmuntrande, men du livet går ju både ner o upp och det är bra att du orkar ta dig ut.
    sköt om dig, Fia.

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg