Min lista....

..... över heta män... *L*
Nu ska man ta såna listor för vad dom är, underhållning, men lite kul är det...

Nummer 1 alla kategorier..
George Clooney..


Resten får dela på 2a platsen...
Gerard Butler..


Kevin Costner...


Chris Noth el "Mr Big"..


Pierce Brosnan


Vår svenske Stefan Sauk...



Vårt kära broderland Danmark har ju rätt heta män...
Här Mads Mikkelsen...


Viggo Mortensen


Finns många fler men dessa har bra mycket mer power än slätstrukna Robert Pattinson som knappt e torr bakom öronen... *L*

Grådisig dag..... :((
Idag blir det ingen träning, blir Kalmar hela eftermiddagen.
Åker vid halv 12 tiden, ska en sväng till graven först o se om hans gravsten har kommit.

Ett möte kl 1 o ett kl 4 å däremellan tänkte jag gå lite i affärer.
Får återkomma med ev shoppinginköp..
Inte för jag har råd att shoppa storslaget men nåt blir det kanske.
Såg i vår lokala sminkaffär en ny ögonskugga fr MF?? som jag är lite sugen på.

Men på Kicks får man ju poäng så jag handlar alltid där inne.
Dom är väldigt generösa med sina rabatter, poäng o checkar, då är det kul att ha stamkundskort när man verkl får nåt för det.

Så det blir frukost o fixa mig i ordning men inte riktigt än, kan slappa en stund till.. *L*

HA EN BRA DAG !!!


Kommentarer

  1. Väldigt manliga män, men inga av mina favoriter ;-) Helt enig om Pattinson, i alla fall.

    SvaraRadera
  2. *ler* Kul att se din lista!! Och underbart att man tycker så olika - men jag är också svag för Viggo.. Hoppas att din shoppingtur gav lite resultat.

    Ta hand om dig! Kram

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg