Ännu en...



... totalförstörd natt av hostan... :((
+ att jag vaknade med ett geggigt öga.. :((
Livet är så jävla underbart nu... :((

Men idag har jag icke morfinbaserad hostmedicin att hämta ut så det ska väl knäcka det innan det knäcker mig...

En tur till storstan Kalmar blir det idag.
Ingen större shopping blir det utöver att hämta mina linser (shopping nog med tanke på priset..) som jag ändå inte kan prova idag :(
Men jag ska in nästa ons igen så är det nåt får jag ta det då..
Funderar på en BB creme men är velig...
Onödig el ej??

Kanske en tunnare, skir foundation är lika bra som släpper igen solbrännan men jämnar ut lite??
Har ju ett pres.kort på Body Shop sen jag fyllde år jag kan ta med + ett pres.kort på makeupkurs, ska höra hur det funkar.

Jaha...
Nähä....

Lite frukost o ett varmt, skönt bad o sen till apoteket.
Bädda rent i min säng ska jag oxå göra, bara en dryg vecka sen sist men ef denna sjuka vill jag inte ligga bland alla baciller..
Kanske blir fortare frisk då :)


HA EN BRA DAG !!!

Kommentarer

  1. Usch vad jobbigt det låter. Hoppas hostmedicinen hjälper så du får sova på nätterna!

    Kram

    SvaraRadera
  2. Nä nu får du ta kontroll över hostan precis genom att gå o lyxa till dig med nya saker + makekurs. Lycka till stort :D

    SvaraRadera
  3. Helveteshosta. Och hur som helst så är det skönt med renbäddat i sängen. BB creme?

    SvaraRadera
  4. Det är alltid skönt att sova i rena lakan. BB creme?

    SvaraRadera
  5. Ta hand om dig och bli frisk snart!

    SvaraRadera
  6. BB creme? Nej tack. Lika trist som gammal brunkräm. Men hoppas du kan få må bättre!!! Verkligen!

    Kram

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg