Jag är bra-på-lista....

....... hittade jag inne hos Asta.
Det är Törnblomskan som är igång med sin själ-peppning......

Ja, man kan ju fundera på vad man är BRA på,
inte alltid så lätt att komma på..

Jag är BRA på:

* Att göra dåliga val i livet...
* Att få livet att skita sig totalt...
* Att vara sjuk, har varit bra på det genom åren....
* Att vara ensam...

* Att dagdrömma om bättre tider...
* Att få pengarna att vara slut innan räkningarna är det..
* Att vara så totalt slut i huve't så jag inte ens kommer ihåg orden...
* Att vara ledsen...

* Att gå upp i vikt....
* Att tappa motivationen för både träning o hälsosam mat...
* Att sova dåligt....
* Att inte få mer kontakt med nya bekantskaper än nåt enstaka möte....

* Att vara arbetslös.....
* Att sitta vid datorn för lite "sällskap.."
* Att vara trött....
* Att inte "orka" normala saker...

* Att somna på soffan...
* Att vakna tidigt...
* Att somna om å vakna som död......



Se där, inte visste jag att jag var så bra på så många saker....

HA EN BRA MÅNDAG!!

Kommentarer

  1. Protest! Du är bra på "bra" saker också. En ny lista tack!
    Kramar!!

    SvaraRadera
  2. Håller med föregående "talare". Du e ju en fena på en massa saker.
    ha de Fia

    SvaraRadera
  3. Klart du verkligen är bra på saker och ting, positiva saker. Dags att tänka om och skriva ny lista! Kram

    SvaraRadera
  4. Hallå där. Gör en omvänd lista nu. "Jag är dålig på att..." =D Kram pårej.

    SvaraRadera
  5. Håller också med... ny lista : ) du är ju super på en massa saker : )
    Kram

    SvaraRadera
  6. När vår dotter hade problem i skolan avslutade vi varje dag med att ta fram bra saker som hänt under dagen och den typ av "bra" saker som du tar upp i din lista var totalförbjudna! Du är ju bra på massor av saker, inte minst baka, laga mat, hushålla med pengar, organisera, dansa och säkert mycket mer som jag inte vet om dig! Håller med ovanstående kommentarer, nu vill jag se en riktig "jag rär bra på"-lista!

    SvaraRadera
  7. Öhhhhh Lena!!!! Nu är det du som bums går och skriver om den däringa listan!!!! Bums!!! Och gör som alla kloka kvinnor här ovanför säger!!!

    Kramar

    SvaraRadera
  8. Nää. det där går jag inte på, har man som jag följt din blogg rätt länge så förstår man att det där är bullshit. Jag skulle kunna rabbla upp en hel del som du är bra på: Dansa, baka, städa och mycket mycket mer.
    Kom igen nu!!!!
    Kram

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg