Herreminjeåda'.....


........hostan håller på å ta dö' på mig... :(
Var vaken mellan 3-halv 5 inatt/morse.. :((

Till slut gick jag upp o satte mig vid datorn en stund o tog en kopp honungsvatten o sen la jag mig igen.
Tonåringen har varit hemma på morgonen innan skolan, hörde bara när hon kastade in nyckeln genom brevinkastet så nu sitter hon i "nya" fräscha skolan igen !!


Lite annat än när jag gick där....

Kul att återse Dallas igen, JR är sig lik :)
Men Robinson, Fortet mm, kom med nåt nytt FÖR HELVETE TV4 !! :(
Innan det blir pinsamt...

I hela 3v blev hon hemma, "italienskan"...
På lör åker hon tillbaka till Italien, denna gg till Sicilien o hans bror.
Jag gillar det INTE!!!
Om Lorenzo var "tuff" att jobba för så är han sju resor värre sägs det.
Via ryktet....
Får väl se...

Hon har förhandlat sig till en något högre lön o fri mat o boende men iaf.

Trodde jag skulle fått ha henne hemma lite i höst när jag inte har A längre, hon kunde tagit sitt körkort o sen letat jobb i Sverige el annat land.

Sicilien är ju lite annat än idyllen runt Gardasjön m vansinnig trafik, våld, kriminalitet o maffian.
Jag är definitivt ingen hönsmamma/curlingmorsa, tvärtom o jag tror inte maffian går runt o skjuter på gatorna men iaf...

Men hon är vuxen....

Imorrn blir det Kalmar, vi ska gå handledarkursen för körkortet till trots, det gäller i FEM år så innan dess ska hon väl få det.
Om bara 2 år så får tonåringen öv.köra...
Å om 4 år sonen så jag har användning för det iaf.

Fick sms att mina linser var komna, ÄNTLIGEN !!!
Beställde dom 10 juli!!
Men det krävs spec.tillverkning av den ena o sen färgas dom ju oxå å semestertider på det så jag var beredd på det.
Nu har jag ju dom inte i jobbet för oset skull så det har inte stört nämnvärt men iaf.

Tonåringen behöver lite underkläder o sonen oxå, garderoberna gapar rätt tomma ef rensningen häromdagen.
Men oxå kläder som varit för små kan dom ha igen, dom växer lite ojämt periodvis :)
Ibl på bredden men nu har bägge ränt iväg på längden o då är jeans lagom igen :)
Alltid nåt !!

Nähä, nu ska detta liket samla ihop sig å få nå vettigt gjort på en timme innan det är dags för jobb.....

HA EN BRA DAG !!!



Kommentarer

  1. Sorry men du måste gå en handledarkurs per barn numera, helt idiotiskt men så är det!

    SvaraRadera
  2. Åh, hoppas den där jäkla hostan ger sig till inatt. :-(

    SvaraRadera
  3. Ohh, färgade linser, det hade jag oxå innan jag fick så torra ögon att jag bara inte klarar av att ha dem. Då var jag grönögd...

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg