Sista söndagen.....



.... i augusti månad!!
För på lördag är det 1a september...
Halleda vad tiden springer iväg..

Jodå, mitt "skräp" blev nån annans fynd igår, hela 696 kr fick jag ihop.
Nu stod en lusekofta o ett överkast för 300 av dom kronorna men det jag tyckte fanns av värde o var för bra/för fint för att skänka bort blev jag av med + ett par lite skrymmande saker.
Vädret var perfekt, lätt mulet men rätt varmt o skönt.
Fast jag hade en fleecetröja på mig, satt ju still nästan hela tiden o då blir det kyligt till slut.

2 tomkartonger blev facit så nu har jag packat nästan allt o ska köra det till Kupan el Ria imorrn.
Nu drar jag inte lådorna fram o tillbaka o har de ståendes i förrådet o bara ta plats.
Av bara farten så städade jag upp i förrådet när jag kom hem, hade 3 kartonger med 3-4 saker i varje å en hel massa tomkartonger.
Har en viss förkärlek för att samla på tomkartonger.
Kan va'  bra å ha vet'ni.......

NOT!!! :(
Nu kan jag STÅ på golvet förstår ni o komma fram till hyllan längst in :D
Inte illa !!

Av bara farten åkte min garderob o klädkammaren med oxå så nu är det städat o fint där inför hösten.
Blev några toppar/linnen fattigare men jag har så det räcker o blir över ändå..
Alltså....... ibland undrar jag varför man sparar på allt???
El är det bara jag??

Sen var det dags för en dusch kan jag säga, det var svettigt värre att städa förrådet, skena i trappan med kläder o kartonger o ut till soprum/container..
Rostade en omgång müsli igår kväll som jag ska ha till frukost nu.

Ska jobba 11-18 idag men idag tror jag det blir lugnt.
Disigt väder är det men man vet aldrig...

HA EN SKÖN SÖNDAG!!

Kommentarer

  1. Jag sparade på allt fram tills sista flytten som var feb-11. Då åkte rubbet nästan,lite för mycket med :/,men men nu känner jag mig lättare hehe.
    Ha en underbar söndag!

    SvaraRadera
  2. Jag brukar he en stor papperskasse framme där jag lägger i lite då o då, När den e full blir det till kupan här i Kungsbacka.
    Jag brukar svara ganska snabbt jag med, men när det gäller, när man söker jobb e dom ganska långsamma eller inte alls, har jag märkt på vänner som berättar.
    ha de Fia

    SvaraRadera
  3. Ohhh, så bra att bli av med sånt som fortfarande är fungerande, bara inte för en själv! Vi ska börja sälja barnprylar och böcker, bara vi får tag i ett loppisbord!

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg