Det lönar sig.....



.... att vara sjuk o samtidigt dra in på maten.
Minus 1.9 kg !!!!!!!!
Dom har jag väl hostat av mig för jag har ju nästan bara legat utöver de dagar jag jobbat.

Bara 6.2 kg kvar... :(
Men blir jag bara frisk nån gång så jag ut på pw's o så springa lite...
Finns tyvärr inget mirakelmedel, bara att bränna av lönnfettet via motion å mindre käk....
Pissigt men sant !!

Idag får det bli jobb, jag har, hör å häpna, sovit nästan hela natten !!!
Var vaken en sväng vid 4 men kunde somna om så kanske, kanske det kan börja ge sig.
Ögat får jag torka med ljummet vatten flera ggr/dag men det är inte lika illa som i ons.
Det är "strävt" o lite irriterat men inte lika kladdigt..

Har betalat räkningar, lite tidigt men nu är det gjort !!
Nu får det bli frukost, disk, allmänt plock innan det är dags för jobb.
Hade gärna åkt till Björnholmen ikväll men det går inte, det är för långt även om jag inte jobbat.
Har bara varit utanför en gg förra året vid denna tiden men aldrig inne.
LS spelar där ikväll men jag får se/dansa till dom nästa lör om den förbannade sjukan har gett sig helt till dess!!!

HA EN BRA FREDAG !!!

Kommentarer

  1. En natts hosta motsvarar förmodligen 500 situps... det känns ju som om man har konstant träningsvärk. Skönt att du är lite bättre.

    SvaraRadera
  2. Härligt att läsa att hostan kanske, kanske verkar ge med sig!! Och att ögat är bättre.. Vad gäller vikten tycker jag att du är fin som du är. Men jag inser också att det hjälper föra vad jag tycker.. *ler*

    Kram

    SvaraRadera
  3. Jag måste oxå ta krafttag med min vikt, jag borde gå ner 15 kg... Får bli höstens projekt... Lååånga raaaaska promenader.

    Skickar massor av friska krafter så du snart kryar på dig!

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg