Lyxig helgfrukost...


.... så här en onsdagsmorgon !!
Bakar scones, ska strax väcka barnen för frukost.

Idag blir det Kalmar för hela dagen tror jag...
Ska till min kontakt, har inte träffat henne sen i slutet av juni.
Skrev ner en sammanfattning av sommaren i förrgår för annars glömmer jag säkert nåt :(

Det blir shopping på stan, till Färjestaden att hämta italienskan glasögon o en sväng till graven, har inte varit där på snart 2 v ...

Skulle skrivit ner en lista på vad jag ska ha i Kalmar idag men gjorde det aldrig igår medans jag hade det i huve't..
Får försöka plita ner det senare, annars glömmer jag hälften.. :(

Fick varken allt el hälften gjort förra onsdagen när vi var inne men jag får väl skylla det på sjukan delvis..
Totalt hjärnstillestånd..
Är så trött på min snurriga, trötta, uppbrända hjärna.. :(
Ena sekunden vet jag exakt, nästa är det totalt borta......

Jag som hade stenkoll förr... :(

I nästa vecka ska jag bara jobba 2 dagar, sen är jag ledig till d 15e, går ju ner på halvtid fr o m söndag.
Hinner nog få ihop mina 80 tim iaf pga Skördefesten, hoppas jag hinner/kan åka en sväng ner till Eriksöre iaf.
Det blir väl det enda..

Där finns precis allt, konst, hantverk, mat, allt man kan tänka sig o så fint dekorerat på stenmurar o annat.
Nu är sommarsäsongen över, nu laddas det om i varenda buske inför Skördefesten, sen e det natta totalt till Påsk nästa år innan nästa säsong drar igång igen.

Nu är det dags att väcka barnen.....



Ha en bra dag!!


Kommentarer

Populära inlägg