Då va're klippt.........


Så jävla kul.... NOT!! :(
Vaknade runt 3 inatt med gräsligt ont i halsen, precis lagom till 2 dagars ledighet.
Vi skulle skurat av trasmattor idag men det är bara att glömma... :(
Jag orkar helt enkelt inte..

Får masa mig ner till mamma o hjälpa henne med det hon vill ha hjälp med, sen blir det soffan för resten av dagen.
Så idag blev det kopp varm choklad o nybakade frukostbullar som jäst under natten i kylen, såååååå goda dom var.
Så mycket smaklökar har jag kvar iaf..
En megatvätt måste jag ta hand om ikväll, har tvättstugan bokad.
Hoppas sannerligen jag mår bättre imorrn men det är tveksamt, då ska vi in till Kalmar för skolshopping..

Så nu säger jag ajöss å goodbye....
Nu blir det soffan....

HA EN BRA DAG!!!

Kommentarer

  1. Usch, vad tråkigt att vara sjuk då man är ledig ;(

    Hoppas att du tillfrisknar snart!

    Ha en bra dag i alla fall!

    Kramen om

    SvaraRadera
  2. Så typiskt men det är ju ofta då det bryter ut, när man slappnar av. Jag är inne på min tredje vecka och trots antibiotika så gick det inte helt över, hoppas du slipper det så iaf.
    Ha det så bra som du kan, och lyssna på kroppen!!

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg