Nä,



... nu får det vara nog!!!
Slut på mjukglass, gubbröra, skagenröra o annat smask....
Vägde mig imorse.... :(((((

Men så är det, har man stoppat det i sig får man skylla sig själv, det är den sura sanningen!!
Bara jag blir frisk så blir det ut på morgonen på löp o pw's, detta går inte längre!!

La mig alldeles, alldeles för sent i går men jag sov ju i stort sett hela förmiddagen o då är det svårt att vara trött o sova i normal tid på kvällen även om man är sjuk.

Dessutom så hatarjagvarendajävlaflugasomfinnsihelavärlden!!!!
Dom ettriga jävlarna måste ABSOLUT surra i örat o klampa på näsan o ögonlocken med sina kalla fötter när man vill sova!!!!
Å det var inte EN flugjävel, det var väl TIO!! :(

Har ätit frukost men inget jobb idag.
Pratade med C o hon hade inte räknat med det heller.
Ska ta en dusch nu o sen åka iväg med barnen men inte in till stan, vi får hålla oss till Hansa City i Kalmar.
C sa att dom redan stängt av vissa delar/gator i onsdags när hon var inne med sin dotter inför Ironman som går imorrn så in till stan blir det icke!!

En tur till hans grav blir det först, sen till Färjestaden o beställa glasögon till äldsta dottern o sen över bro'a bara. Jag lär nog vara helt slut när jag kommer hem o däckar i soffan misstänker jag..
Vi ska ju in på ons emiddag för handledarkurs inför körkortet hon ska börja ta, A skulle gjort det men nu finns han inte längre så det blir jag som får ta det.
Så då kan vi ta en sväng inne i stan innan ist...

Så det är in i duschen som gäller nu....

HA EN BRA DAG!!

Kommentarer

  1. Ja, jag kämpar på med att bearbeta "skadan" från alla cafékvällar. det kanske var tur i oturen att vi haft det så grymt stressigt när vi haft öppet, annars vore jag riktigt fet.

    SvaraRadera
  2. Jag har hållit igen hela semestern och rört massor på mig men går inte ner ett gram, jag får ta krafttag nu! Krya på dig sötnos!

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg