En sån afton !!! :D

Då har jag vaknat efter 4 timmars sömn ef LS kvällen.
Men vad gör det ef en sån kväll ??!!

Kom ner till Kärrasand redan halv 9. Inte meningen att det skulle bli så tidigt men å andra sidan var det kul att utforska stället lite mer. Har bara sett dansbanan o toaletterna innan :)

Ligger helt fantastiskt nere vid sjön Åsnen i sydligaste Småland/nordligaste Blekinge vid gränsen.



Dom har en riktig musei-nostalgikiosk på området :)


Å vem hittade jag inte med LS CREW på ryggen om inte Anders Hildeskog, fd trummis i numera nedlagda Wahlströms !!  Såå kul att se honom igen :)


Å på scen står hans gamla bandmedlem o spelkompis Henrik "Turbo" Wallin :)
Han ersatte ju Lasse Sigfridsson på bas när han slutade.
Såå kul att få se "Turbo" på scen igen, träffade honom bara en gg när han spelade med Drifters ef Wahlströms. Mycket duktig basist :) Även "Hilda" fick vara med på ett hörn i avslutningslåten "Rap das armas", då var det 3 batterister på scen. Gunnar på stora trumsetet, Olle på sitt lilla å så "Hilda" på ett batteri :) Vilket jäkla drag det blev !!


Hade mina funderingar vem som ersatt Lasse S som 2a sångare men det visade sig vara denna mannen :)
Jonas !! Vilken dold röstresurs som fanns i den mannen :)
En fin, mjuk sångröst!! Lasse S kan ingen ersätta, han hade en mycket, mycket spec röst, manlig men med en oerhörd sprödhet som INGEN kan mäta sig med men han är god arvtagare av 2a sångartiteln.
Han hanterar dessutom både gitarr, dragspel o keyboard :)


Olle, Olle, Olle.....
En mycket spec person som jag bara älskar...
Hans röst, hans värme till mig.... :)
Jag tackar för varje vecka han orkar stå på scenen...


Joakim ersatte Hasse på sax bl a.
Mycket duktig kille som jag dock inte hunnit att prata med..


Å så har vi Sveriges bästa gitarrist, JC !!!
Alltid lika härligt leende med sin gitarr!! :)


Å så Gunnar, godingen ;)


En härlig kväll med många minnen för mig...
LS snurrade nästan alltid hemma hos A o även i bilen. Han kunde ta tag i mig när jag diskade o så svassade vi runt lite på hans vardagsrumsgolv. Både glädje o sorg igår...

Å sicket styr jag hade innan jag kom iväg....
*suck*....
När man inte sminkat sig på flera veckor el klätt upp sig nämnvärt, har ju bara jobbat o knappt nåt annat så hittar man varken det ena el andra.
Har ju en tonårsdotter som gärna "lånar" sånt ibl... hmmm...

Men slutresultatet blev detta ef mycket sjå :)


Sen så åkte mitt Lilla Hjärta iväg igår, sååååå tyst o tomt det är utan henne...
C hämtade hem henne, det börjar dra ihop sig till jakt.
De skulle upp till jaktstugan i helgen även om harjakten inte börjar än riktigt.
Såå kul för henne att få träffa sina "jaktkompisar" o få springa lite o ha roligt :)

Men så tomt det är utan henne...
Inget *tasstasstass* på golvet...
Ingen som kommer in till sängen på morgonen o ger en mjuk puss på kinden  med lite "God morgonprat"..
Lilla, lilla Hjärtat, vad jag kommer sakna dig... <3


Nu är det frukostdax o sen göra mig klar för jobb!!
Sista kvällen till 20, imorrn stänger vi kl 18. Öppet till kl 20 fre-lör bara. 
Skönt att ha lite kväll kvar när man kommer hem...

HA EN SKÖN SÖNDAG!!

Kommentarer

  1. Roligt och läsa och se bilder mera ingående vem som är vem ...och djädrar vad snyggt det blev med outfiten.

    SvaraRadera
  2. Jocke kommer från Claes Lövgrens där han nu är saknad, mycket!

    SvaraRadera
  3. Vad fin du blev Lena! Än sitter takterna i! *ler* Otroligt roligt att du fick en fin kväll!

    Kram

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg