Usch...



.... så trött jag var imorse denna gråa, regniga sista augusti, somnade om o vakna strax innan NIO !!
Oooops, inte bra :(

Men nu har jag iaf ätit frukost, bovetegröt m blåbär för 1a gg på vääldigt länge !!!
Så gott med varm frukost i magen.

Lång dag idag på jobbet, vi stänger kl 20 o kan ju hoppas vi kan gå strax efteråt men kommer sällan iväg före halv 9.
Så är jag hemma till 9 får jag vara glad.
Men håller detta vädret i sig så kanske det blir lugnt idag..
Måste en tur till affären oxå, ska börja baka lite, har knappt gjort det på hela sommaren.

Satt å bläddrade lite i gamla "Matmagasinet", så mycket gott av allt jag skulle vilja göra men nu är jag ju ensam o har inte nån att dela det med.
Barnen dyker upp emellanåt men dom bryr sig inte så mycket på det viset.
Kan ju inte äta upp allt själv tyvärr...

Imorrn blir det en dag i dansens tecken hoppas jag på o att inget annat inträffar.
Kul att kanske få träffa gamla bekanta o sen är det ju LS på kvällen :D

Längtar till nästa helg när vi får åka bort även om vi inte direkt ska bo på hotell., Hotell Syrran isf :)
Men det blir lite annat än det här hemma även om det tar mycket på energin.
Hoppas på att slippa regn iaf.

Shoppade lite på nätet igår på Bonprix:

Stövlar...



Tunika...


Denna grå klänning ska bli min när den inkommer....


Älskar grått, det är en sån skön, vilsam färg o passar med andra accentfärger.
Å jag passar i grått :)
Snyggt med sparsam makeup på ögonen, bara massor svart mascara, en sval, persikorosa rouge o sen körsbärsröda läppar.

Nu får jag sätta fart, klä mig å en tur till affären....

HA EN BRA DAG !!!


Kommentarer

  1. Sitsnygga stövlar,dags för mig med att beställa nya. Har förra årets nu lite halvslitna jue :(,har ju annat men att par höga svarta stövlar behöver man :). Just det du ska ju ha mattips på ...måndagar är det va? MUMS!

    SvaraRadera
  2. Hoppas du fick en bra dag, trots den långa arbetsdagen. Och det låter härligt med dans *ler* Önskar jag tog mig ork och tid till det!!

    Ha en finfin förstaseptemberhelg! Kram

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg