Farbror doktorn sa....



... att jag hade en riktig ilsken halsinfektion !!!
Vid kl 1 idag så hade jag +39.2C i feber så då ringde jag.

Dock inte halsfluss med strep A bakterier men är jag lika sjuk imorrn med så hög feber så sätter han in pencillin iaf....

Kan vara de andra strep.bakterierna men då måste man ta odling o det tar till ef helgen ändå att få svar.
Men hur jävla sjuk kan man bli på några timmar ???
Helt otroligt så fort det kan gå.

Hade såååååå mycket planerat idag o imorrn men det sket sig rejält.
Han i stort sett förbjöd mig att jobba till ef helgen men pengarna, pengarna...

Får väl se lör om jag kan åka iväg till jobbet.
Vet inte hur jag ska kunna komma iväg till Kalmar m barnen o handla inför skolstarten men det får lösa sig. 
Så illa är det trots allt inte, de klarar sig lite till så jag får väl ta det senare.

Ikväll blir det soffan för hela slanten s a s...

HA EN SKÖN KVÄLL !!!

Kommentarer

  1. Ja djädrar ibland går det otroligt fort:(,krya på dig snabbt med :),friskkram*

    SvaraRadera
  2. Pissigt! Hoppas du kryar på dig lika snabbt som du blev sjuk!

    SvaraRadera
  3. då får du krya på dig o ta det lite lugnt.
    ha de Fia

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg