Med risk...

... för att vara en gnällkärring så har det varit ännu en sönderhostad natt.... :(((
Ändå bäddade jag i soffan för att komma upp lite men det gick inte..

Inget jobb idag, jag orkar helt enkelt inte.
Dessutom en jättesöt ögoninfektion till det... :/

Nä, det får gärna vända snart tycker, jag, det räcker nu..
Jag har haft nog med skit nu...
Håller på o tvättar lite, mina sängkläder o italienskans + lite kläder, hon åker till en kompis idag o till moster imorrn o så flyger hon direkt Köpenhamn-Catania på lör.

Vi var ju på handledarutbildningen igår inför körkortet, tillståndet gäller i 5 år å så länge ska hon väl inte vara borta...
Jag kan även handleda hennes syskon till det, man får ha fler elever/barn på det men dom måste gå denna kursen men jag behöver det inte.

Många glada skratt o mycket som man glömt o som tillkommit sen 26e sept -85 då jag tog mitt körkort.
Om det sista lilla testet varit bindande inför att få tillståndet hade det inte varit många som fått det :)
Av 12 frågor hade jag OCH många andra sisådär 4-5-6 rätt :)

Ca 300 människor dör i trafiken varje år, 69 kvinnor o 227 män..
Kvinnor kör bil BÄTTRE men är statistiskt sett sämre på att manövrera bilen då vi står för nästan alla olyckor på parkeringsplatserna.
Men å andra sidan så är det extremt ovanligt att nån blir ihjälkörd på en park.plats :D
Farten e ju inte så hög... :)

Nu ska jag återgå till soffläge, är så trött så det snurrar i skallen.
Mer än vanligt alltså...

HA EN BRA DAG !!!






Kommentarer

  1. Ta du soffan igen en stund. Jag gick utbildningen 2007 och då var man tvungen att gå för varje "elev" man skulle ha. Vet att det är borta menjag förstår inte riktigt syftet för jag svarade fel med hahahaha på en fråga. Inga tester el nåt..(?). Stor idé!
    Ha en bra dag trots hosta o ögonkladd!

    SvaraRadera
  2. Ååååååååhh, du har alltså inte blivit friskare?? Usch!

    Krya på dig

    SvaraRadera
  3. Aj, aj att det inte ger sig. Bra info om bilkörning! Kram

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg