Abstinensen...



.... är gryyyyyyyyym..... :((
Nu e suget i dansnerverna all time high !!
Lite dans på lör på LS får jag hoppas men inte är det en dansafton i den bemärkelsen.
Tuvääääär....

Satt o kollade runt på youtube igår o hittade en hel massa Wahlströms som jag inte sett innan.
14e jan var det ett år sen dom la av.. :((
Saknaden är enorm, det är inte detsamma längre ute på dansbanorna.. :(

Ef gårdagens pass på gymmet så diskade jag, tog jag en rejäl dammsugning o torkade av det genomskitiga hallgolvet.
Duschade o sen fastnade jag framför datorn..
Var ju borta o iväg hela lördagen i stort sett så jag tog mig en slappismåndag igår.
Satt som sagt o kollade runt på youtube o hittade en massa kul o nostalgiska minnen.
Plockade ihop 2 nya listor på Spotify, tyvärr finns ju inte riktigt alla låtar jag vill ha där.

Å suget ef en riktig buggkväll blev enorm...
Tyvärr finns det ju ingen som slår dom, hur bra än Sannex o Kindbergs är.
För mig så var dom den absoluta, ultimata blandningen mellan det svenska dansbandssoundet o riktig röjig, rock'n'roll..

Dagens gympass är redan gjorda, pga av utv-samtal o ev en sväng till Kalmar ikväll så fick det bli pass i arla ottan idag.
Men nu e det gjort !! :))
Frukosten är intagen oxå, en sväng till tvättstugan kl 12 får det bli.
Ett gäng svettiga träningskläder å lite annat.

+2 å gråväder ute..
Vad hände med "Pimp my tuesday??"
Inte är den här iaf.. :(
Men dra upp volymen å rocka på !!

"I'm going home...."


"Hur ska det bli??..."

"Hur ska det bli mellan oss, jag bara undrar??
Det är dig som jag ser var gång jag blundar..
Hur ska det bli fast du är så långt ifrån mig nu....
När jag ser att för mig finns bara du..."



Åh, underbara Tobbe, vad jag saknar dina texter.. :((
HA EN BRA TISDAG !!

Kommentarer

  1. Ja du behöver nog dansa var o varannan dag du! Väldigt vad du håller igång! Kram

    SvaraRadera
  2. Härligt, jag satt här i fåtöljen och kände hur fötterna började röra sig till musiken.
    Så tråkigt att de la av och spelade men du har så du klarar dig ändå med dansband.
    Kram

    SvaraRadera
  3. Förstår absolut det här med dansabstinens!!! Jösses vad det kan vara jobbigt ibland! Hoppas du snart får dansa!

    Kram

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg