Jaha,

... åsså var det torsdag idag...
Jäsingens vad denna veckan springer iväg..
Dagen har varit full sen jag klev upp 8.15.
In på toa, på med träningskläderna, 8.30 stod jag å trampade på pulsgången :)
Ett ben-rygg-magepass efter det som jag fick till bra idag.

Hem å käka frukost, duscha, diska en mördande, tråkig megadisk ef gårdagens bullbak (jag får skylla mig själv som inte diskade direkt..) o iväg på möte.
Hann en snabbisrunda på stan med 3 lappar om helgens "Öppet hus" på P&T som jag satte upp oxå.

Om 1 timme ska jag äta middag för att gå o jobba strax ef kl 4.
Trodde i min enfald jag skulle kunnat hinna baka choclate cookies med minismarties på men det insåg jag var dumt att påbörja.
Får ta det imorrn, bara ett par pass på gymmet vid 12 som bokar upp dagen.

En citronsockerkaka på lör kväll o sen har han beställt chokladtårta till söndagens firande.
Så det blir en chokladtårta med stracciatellagrädde o ganache på.
Blir nog yumyum~~~ :)
La en halv förmögenhet på exklusiv choklad igår för att få fin, bra smak.

Dagens middag blir rostade rotsaker o tunnskivad kotlett.
Lite bbq-sås till det fulländar det hela.
Så nu ska jag läsa dagens tidningar, har inte hunnit det än...


HA EN FORTSATT BRA DAG !!

Kommentarer

Skicka en kommentar

Populära inlägg