Nu är glada...



...julen slut, slut, sluuuuuut...
Nu så åker skiten ut, ut, uuuuuuuuut...

Jepp, idag e det dags att plocka ner julsakerna, det lilla jag satte upp.
Skulle börjat igår men det blev inte så.
Skulle gjort en hel del igår men luften gick ur totalt så det vart en riktig skitdag.
Jobbet undantaget..
För jag hann tamefaan inte blinka så var kl kvart i sju  igår kväll..
En hel massa skor i hallen igår kväll på P&T !! :)
Underbart att se !!


Klockan är över 9 men det är knappt dagsljus ute än.. :((
Såå bloody booooring !!

Af ringde upp mig igår...
Ja, jäklar förstår ni...
Nästan så det kan ritas 2 kryss i taket...
Har ju fått ny arb.förmedlare som jag än inte träffat men jag ska rapportera när jag sökt jobb o har gjort det via mejl.
Då gensvaret är sådär la jag till en rad att "jag förväntar mig ett svar så jag vet det mottagits o läst".
Å det tog väl skruv...

Hon var väldigt ursäktande men jag sa det var inte till henne personligen utan baserat på vad jag upplevt tidigare.
För jag kan säga att Af i Bghm är ett riktigt råtthål med ytterst få undantag..

Ikväll ska jag testa ett nytt pass på gymmet, pulsgång MAX, 50 min.
Får se om jag svimmar/ramlar av den efteråt :)
Tänkte köra ett pass mage-rygg ef det så får det väl vara bra för dagen.
Nacken e väl nåt bättre idag så jag får se hur den känns efteråt.

Men nu lite frukost o sen börjar plocka ner julen...

HA EN BRA DAG !!

Kommentarer

  1. Jag tror AF fungerar likadant oavsett vart man bor.
    Ha en fin dag1
    Kram

    SvaraRadera
  2. Den där AF!!!! Skulle finnas privata för de måste ju överleva och då skaffar de jobb.
    Julen åkte ut här igår,
    ha de Fia

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg