Sista dagen....



... av min "barntid" i livet...
I 21.5 år har jag haft barn...
Helt ofattbart...

Kl 05.03 imorrn bitti fyller han 13 år o sen har jag bara en vuxen dotter o 2 tonåringar.
Så för 13 år sen låg jag på förlossningen o de hade startat den för INGEN av mina barn har kommit ut frivilligt..
Jag var fullgången o mådde rent skit så de startade förlossningen för min skull.
"Barntiden" är över för alltid..
Barn har man ju alltid men just "barntiden" är över..

Tonåringen dök upp igår, hon hjälpte mig att lägga ihop lakan sen jag tvättade sist.
Så ställde hon sig bakom mig o började plocka lite med håret o massera axlarna..

"Mammaaaaaaaa....
Du e lika mjuk å len som såna marshmallows man köper på ICA.." :))

Ååååh... denna Ica...
Jag hade kunnat skriva en bok med alla hennes kluriga förklaringar, uttryck mm.. :)

Den blivande 13 åringen ska vi fira på söndag.
Hade tänkt på lör men då blev jag ombedd att jobba på gymmet, vi ska ha ett extra "Öppet hus".
Det är jag, ägaren o den pt'n som är knuten till oss som ska vara där då.

Idag blir det ett middagspass på gymmet, hem, duscha, äta middag strax innan 4 o sen tillbaka för att jobba 4 timmar.
Hoppas på nya kunder idag men riktigt så halvt kaotiskt som det var sist hoppas jag vi slipper :)

HA EN BRA MÅNDAG !!


Kommentarer

  1. *ler* Vilket sammanträffande! Min förstfödde fyller tonåring, 13, nu på fredag. Lillebror blir 9 i mars. Så jag har min första tonåring nu.

    Hoppas din vecka blir bra! Kram

    SvaraRadera
  2. Härligt att det är lite full fart. Jag vet det är inte ett jobb jobb, men du får i alla fall komma hemifrån och träffa lite folk. Kul att du fick middagsgäst i helgen! Kram

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg