Bloody monday...

.. känns det som idag, +2 ute o gråväder... :(
Men på fredag är det iaf februari !!!
Alltid nåt att se fram emot...
Å på lördag är det LS !!! :))
Om inte vädret ställer till det förståsss... :((

Dagen bjuder inte på nåt uppseendeväckande spännande...
Ska sparka igång veckan med att bege mig till gymmet för en stund på  löpband o lite armar-axlar-bröstträning.
Ska testa de råd jag fick av vår PT i lör så armarna är väl obrukbara efteråt :))

4 timmars jobb ikväll oxå, lika roligt varje gg :))
Men kl 20 blir det seriekrock a la värsta sorten på tv :((
4 kanaler samtidigt.. :(
4 tv-apparater nån???

På svt1 är det "Drömmen om landet", en fam flyttar ner till sö.Öland bl a för att prova på livet på landet.
På svt2 är det "Vetenskapens värld" om hjärnan...
På 3an är det "Nashville"...
Å på 5an börjar min absoluta favvorealityprogram, ULLAREEEEEEEEEED!!!

Kl 21 börjar ny dansk krimserie på 4an, "Dicte". om en krimreporter i Århus.
Danskarna är suveräna på krimserier så den ser jag fram emot !!!

Men nu är det dags att bege sig till gymmet, kanske slänga in en maskin tvätt ef det oxå..


HA EN BRA DAG !!

Kommentarer

  1. Oj, oj fullt upp ikväll då:-) Du får kolla om inte några av programmen går i repris. Ha en bra dag
    Kram

    SvaraRadera
  2. En måndag med "fullt upp" - ha det så bra!/Mormor

    SvaraRadera
  3. *ler* Vetenskapens värld går på SvtPlay också - hur bra som helst!! Där skall jag se den då jag missade den i dag!! Kram

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg