Helga...

... vilodagen sägs det man ska göra.
Inte idag iaf....

Har varit o tränat, ätit frukost, duschat, diskat ef middagsbjudning igår o dammsugit å halva da'n har gått !!
Men den andra halvan blir nog inte lika effektiv.. :)
Blir dessutom bjuden på middag som föräldrarna så det slipper jag till aftonen.

Fick besök av en vän igår, vi fikade årets 1a semla o så lagade jag köttgryta till middag.
Snackade lite skit o hade allmänt trevligt...
Himla nyttigt att sitta å äta semla med sin egen "pt" ;)
Men både han å jag kunde unna oss det.. :)

Idag började dagen med ett pass på gymmet, pulsgång o armar-bröst-axlar.
Men det var segt idag.....

Fick rådet av min egen "pt" igår att inte köra 4 dagars schema utan 2 dagars men jag drar nog ner till 3 dagars schema till att börja med.
Kan vara för mycket med 4 dagars schema, jag är trots allt nybörjare än...

Så resten av denna dagen händer nog inte mycket men imorrn kväll ska jag jobba igen :))



HA EN SKÖN SÖNDAG !!


Kommentarer

  1. Semla får man unna sig, ha en fin dag du med.
    Fia

    SvaraRadera
  2. Men förstår att du är taggad ju eftersom du tidigare skrev att träningen gav / ger resultat såklart. Kanske du ska lyssna på pt också eller inte hahahaha. Tänkte köpa semla igår men ville köpa från konditori så det blir i veckan. (Var på Ica, o de ser inte lika goda ut). Härlig måndag på dig, här e jag lite krasslig efter alla baciller jag utsätts för på jobbet med barn :(

    SvaraRadera
  3. Här helgades vilodagen! De enda knop jag gjort är några tvättar, pytt i panna på gårdagens rester och sen klippt mannen på kvällskvisten. Annars bara såsat runt!

    SvaraRadera
  4. Roligt med främmande.
    Aha semla, det lät gott det.
    Ha en fin början på veckan!
    Kram

    SvaraRadera
  5. Tycker det låter klokt med en semla *ler* Du tränar på bra! Och en klok pt verkar det också vara - att vila tillräckligt mellan träningarna är lika viktigt som själva träningen.

    Kramar

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg