Lillördag..

... är det idag, det är ju onsdag.
Så värst mycket svirande för det lär det inte bli...
Mördande tråkigt på svirarfronten överhuvudtaget just nu... :(

Så då får man lätta upp vardagen med att baka bullar !!
Bulldegen jäser,ska bli kanelisar o släta bullar att göra semlor av om andan faller så på...
Fick ju köpa till mitt besök i helgen men det gick det med.

Har varit på besök på af idag, träffade nya arbetsförmedlaren för 1a gg, den 8e i ordningen... :(
Mycket trevlig dam !!
Men inte händer nåt för det.. :(
Bloody, bloody, bloody...

Slank in på "Lavendel" ett av våra 2 "modehus" för damer i denna Byhåla..
Halva reapriset drog mina blickar till sig o se på tusingens...
Fanns där inte par rackarn's läckra, svarta, vaxade byxor??!!
Ooooh yes... :))
Rätt storlek fanns dessutom så för nitti spänn fick jag mig ett par skitsnygga byxor !!
Ord pris 360 kr !!
Så ska det shoppas !!

Vilodag fr gymmet idag så det händer inte mycket i övrigt..
Baka ut bullarna, diska mördande, tråkig disk o laga lite mat, det är väl det enda.
Dagens middag blir bratwurst, potatismos o lite broccoli mexicana.

Å så mina daaaaaaaaarlings kl 21 ikväll på 7an..
"Darling, you´re so f*cking georgues... !!"




HA EN BRA ONSDAG !!!

Kommentarer

Skicka en kommentar

Populära inlägg