Rubriktorka...

.. är det idag :(
Inte en endaste fyndig rubrik kan jag komma på :(
Isandes kallt ute...
Tvärs över sundet på fastlandet var det -21 imorse..
Vi har haft runt -13..

Vaknade tidigt i ottan med huvudvärk.. :(
Så morgonsömnen blev inte så god.
Läste tidningen o försökte somna om men det gick dåligt.

Klev upp o gjorde frukost o plockade lite.
Kollade tv o skulle bara vila en stund på soffan..
Jo, tjena mittbena...
Då kunde jag minsann sova !!
Vaknade kvart i 12, hoppade i träningskläderna o gick bort till gymmet för ett middagspass å lite skrot ef det.
Men idag var det seeeegt........ :(
Men nu e det gjort iaf !!

Betalat mina räkningar har jag oxå gjort...
Lika deprimerande varje gg...
*suck*

Resten av dagen blir nog inte så spännande, ska bara baka chocolate cookies med minismarties på till kalaset på söndag.
En citronsockerkaka o chokladtårtan imorrn kväll så får det vara så.
Bullar o pepparkakor har jag ju redan.

Trots lördag imorrn blir det upp tidigt, ska vara på gymmet halv 10, "Öppet hus" börjar 10-14.
Hoppas det kommer lite folk o spanar in oss.

Ikväll mellan kl 20 å 21 svarar jag INTE i telefon el dyl.. :)
En K-special om "The man in black", Johnny Cash !!
Å jag har sett honom LIVE !!
Det ni !!
En upplevelse jag aldrig komma glömma.
Ögonblicket då han tittade mig rakt in i ögonen o nickade lätt som en hälsning..
Oförglömligt !!
Han var o är en legend...



HA EN SKÖN FREDAGSEFTERMIDDAG !!

Kommentarer

  1. Skulle gärna ha sett Mr Cash :-) Trevlig fredag på dig också.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, det var en upplevelse av högre kraft... :)

      Radera
  2. Gaahhh, räkningarna måste jag sätta mig med i morgon, det kommer inte att bli någon kul tillställning...

    SvaraRadera
  3. Dom där räkningarna, ja. Ser bara lönen swischa förbi på kontot innan autogirot gör sig påmint.
    Kul att ha sett honom IRL
    ha de Fia

    SvaraRadera
  4. Härligt att ha träffat honom irl och sen att ni fick ögonkontakt var ju jättekul.
    Kram

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg