Kl 05.03 den 22a jan 2000..

.. föddes denna gosse, 3990 gr tung o 51 cm lång..


Idag fyller han tonåring !!

Hipp, hipp, hurra för Elias ida' !!!


Hade en bra kväll på jobbet, fick in ett gäng nya medlemmar.
Dock inte lika, halvt kaotiskt, som förra gg.. :))
Men mycket "surr" o ganska hög ljudnivå ett tag så jag var rätt trött i huve't när jag kom hem.
Spec när gamla stamkunder fr alla mina år på macken dyker upp, då blir det "surr" på hög nivå :))
Det blir ju så intensivt på så få timmar.

Denna dag ska innehålla brödbak, ska baka ungerskt lantbröd.
Ett MAXpass pulsgång o skrota armar-bröst-axlar ef det till kvällen.
Senare i veckan ska jag baka lite till dagens födelsedagsbarn's firande på söndag.
Har möte kl 13 både ons o tors denna veckan o sen e det fredag..
Lör kör vi ett extra "Öppet hus" så då blir det några timmars jobb igen.. :))
Så denna veckan rullar på...

Kanske, kanske det kan bli dans på lör, jag vet inte än.
Är lite sugen på det iaf, det är ett tag sen nu..
Har varit dåligt på dansfronten i jan sen trettonhelgen o är likaså i hela feb..
I början av mars så lossnar det lite.

Men nu är det frukostdags, idag blir det solgul smoothie med havremjölk, banan, apelsin o loppfrön o en macka..

HA EN BRA TISDAG !!

Kommentarer

  1. Åhh du får gratta tonåringen, hip hip hurra!!!!
    ha de Fia

    SvaraRadera
  2. Grattis grattis till din fina son...
    Jag vet hur det känns när dom inte går som småbarn längre.
    Jag har ju oxå bara tonåringar hemma nu.
    Förutom snuttjulle förstås han är ju som en 4:a åring trotts sina 23:år. Men ändå...
    Hoppas att ni får en bra födelsedag.
    Kramar i massor / Jane

    SvaraRadera
  3. Grattis till sonen! Dottern är oxå 00:a, men blir tretton först i sommar. Fast tonåring har hon varit sen hon föddes...

    SvaraRadera
  4. *ler* Grattis till sonen! Som sagt.. B blir 13 på fredag.. :)

    Kram

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg