Robert Gustafsson...


...... är den enda av "Stjärnorna på slottet" som jag sett.
Å vilket program !!
En del visste jag, annat var nytt.

Intressant att höra om hans brors sjukdom o hur det påverkat honom..
Hans tablettmissbruk..
Hans tvångshandlingar o andra "hjärnsläpp.."
Att även en välkänd o "lyckad" person dras med sånt.
Som han sa, privat är hans en inte helt frisk person.
Frisk är han när han står på scen..

Att höra honom berätta när han knäppte upp blusen på Lotta 1a gg o upptäckte att hon hade exakt samma hjärtfel som hans bror..
Genialt att låta de andra möta hans "gubbar" som Tony Rickardsson, Greger m fl.
Att vara rolig för 4 pers ist för 400 som Malmberg sa.
Att finalen var Rolandz på en loge :))
En spännande o intressant person !!

Söndagen har passerat med kalas för sonen.
Nu har dom gått o jag har världens skallavärk..
Innan dess så drog jag ett pass på gymmet följt av ben-rygg-mageskrotande..
Följde de tips o råd jag fick av Daniel (vår PT) igår o vilken skillnad det gjorde.
Så jag kunde avnjuta god kaka o tårta utan alltför dåligt samvete.

Nu blir det viloläge ett tag på soffan, sen blir det soppa o macka till kvällsmat.

HA EN SKÖN KVÄLL !!

Kommentarer

  1. Ja det var ett jättebra program. Tänk att han fick gå igenom samma sak med sin fru.

    SvaraRadera
  2. Jag måste också se det där programmet... hoppas jag hinner i veckan : )
    Det har varit rätt mycket nu och sen försöker jag prioritera att träna.... städningen går förlorad och blir ett sånt där projekt som aldrig blir färdigt : (
    Nu har jag både buggat och zumbat så nu blir det dusch och mat : )
    Kram

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg