Solen lyser..


... men det är isandes kallt idag !!
Vi har nog haft runt -15 men på fastlandet har det varit -20.
Brrrrrrrrrrrrrrrrrr...............

Jodå, det tog 20 min att få bort all snön på bilen igår...
Sen blev det en tur till the big city..
Ett par nya, fräcka träningstight's o en sportbh blev resultatet.
Peelingcreme till ansiktet, en 2 pack ansiktsmask o ett rouge.
Bara ändå... :)
Större än så vart inte shoppingen..

Körde ett MAXpass pulsgång (50 min..) på gymmet igår o sen bröst-axlar-armar..
Sen var jag rätt trött :))

Idag har jag iaf masat mig upp lite i tid, saker hänger ef här hemma.
Konstigt för när man är "ledig" så skjuter man upp allt för det har man tid till nån annan dag.
Jobbar man är man 100 ggr mer effektiv hemma.
Iaf jag....

Ta hand om all tvätt som fortf ligger på italienskans säng..
Märkligt att den inte sprungit in i garderoberna av sig självt.. ;)
Måste rensa min plastkasselåda, den svämmar över...
Gå ner till återvinningen med överfull papperskasse...
Mejla släkten i USA...

Men först frukost, hälsogröt med rivet äpple o 2 kokta ägg får det bli idag.
Ett pass pulsgång o sen ben-rygg-mage på gymmet.
Lite SPA i badrummet med peeling o ansiktsmask ef det.
Lite lyx såhär i den sibiriska kylan.. :)

HA EN BRA DAG !!


Kommentarer

  1. Låter som en bra dag i dag! *ler* Och igår!

    Nu har vintern kommit tillbaka även här på västkusten. Helt vitt och det snöar för fullt... Vet inte riktigt vad jag tycker om det, men det är ju trots allt bara januari!

    Ha det gott!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Håller med om att man får mer gjort när man e mer upptagen. Hemma spa e aldrig fel.
    ha de Fia

    SvaraRadera
  3. Tycker du är väldigt effektiv ... Men det ligger nåt i det där - att vissa saker blir gjorda snabbare när man är upptagen ... vad det nu kan bero på ?! :)
    Ha en bra kväll!/Mormor

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg